2777
2789
عنوان

لیزر

95 بازدید | 14 پست

دوستان من اومدم لیزر بعدش گفتن تا 24 ساعت نباید دوش بگیری بنظرتون دیگه انقد بابت کرونا حساس نباشم؟چون میرم خونه کل لباسامو که عوض میکنم آستین بلند میپوشم،موهامم محکم با روسری می بندم که شب موقع خوابیدن به لحاف اینا نخوره😢

خودت را چگونه ساختی؟؟؟!!!                                                          زخم به زخم
وسواس داری؟

نه بابا فقط میترسم

اتفاقی نمی افته عادی برم خونه کارامو بکنم؟؟؟

خودت را چگونه ساختی؟؟؟!!!                                                          زخم به زخم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بسلامتی عزیزم

با چه دستگاهی؟چقدر طول کشید؟دردم داره؟

منم میخوام برم اولین بارمه ولی هیچ اطلاعاتی ندارم

میشه راهنمایی کنید وهزینه روبفرمایید


نه بابت کرونا نگران نباشید

بسلامتی عزیزم با چه دستگاهی؟چقدر طول کشید؟دردم داره؟ منم میخوام برم اولین بارمه ولی هیچ اطلاعاتی ن ...

فداتشم ممنونم

من میام مطب دکترپریوش سپهری جلسه چهارمم میشه

تا الان فعلا از پاهام خیلی راضیم چون دیگه درنیومده

دستگاهشم هیچوقت حفظ نشدم🙁

درد که قطعا داره ولی یکم بگذره بدنت سر میشه

خودت را چگونه ساختی؟؟؟!!!                                                          زخم به زخم
فداتشم ممنونم من میام مطب دکترپریوش سپهری جلسه چهارمم میشه تا الان فعلا از پاهام خیلی راضیم چون دی ...

خیلی هم عالی راحت میشین

هرجلسع چقدر هزینه میشه البته ببخشید

وکلا چندجلسه بایدرفت؟

ولی ویروس فقط از راه مستقیم منتقل میشه ها

میدونی چون اولش میگفتن از همه چی انتقال میشه بعد گفتن نه اشتباه شده الان فقط تنفسه

میترسم بازم اشتباه کرده باشن هنوزم از همه چی انتقال بشه

خودت را چگونه ساختی؟؟؟!!!                                                          زخم به زخم
خیلی هم عالی راحت میشین هرجلسع چقدر هزینه میشه البته ببخشید وکلا چندجلسه بایدرفت؟

من هشت جلسه پکیج برداشتم 6 میلیون و 320هزار دادم

یعنی جلسه ای 790 فول بادی

بعد هشت جلسم اگه بازم ببینم داره درمیاد یه چهارجلسه هم اضافه میکنم

خودت را چگونه ساختی؟؟؟!!!                                                          زخم به زخم
من هشت جلسه پکیج برداشتم 6 میلیون و 320هزار دادم یعنی جلسه ای 790 فول بادی بعد هشت جلسم اگه بازم ب ...

اهان پس خیلی طول میکشه

انشاله باتن سالم و زیبایی حالشو ببرین مرسی که جواب دادین

اهان پس خیلی طول میکشه انشاله باتن سالم و زیبایی حالشو ببرین مرسی که جواب دادین

ممنون عزیزم

شما هم موفق باشین

خودت را چگونه ساختی؟؟؟!!!                                                          زخم به زخم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز