2789
عنوان

ازدواج ❌❌

430 بازدید | 54 پست

سلام. وقت بخیر 


اهل حاشیه رفتن نیستم و بنابراین میرم سر اصل مطلب


حاضرید با یه مرد پولدار ولی غیرتی ازدواج کنید

منظورم از غیرتی بودن اینه:نزاره اونجوری که میخوای لباس بپوشی_نزاره با دوستات بری مسافرت_نزاره با مرد غریبه حرف بزنی_ و کلا امثال اینا...

خیلی چیزای دیگه که الان حضور ذهن ندارم...


من خودم ۱۹ اون طرف مثلا ۳۰

یه حس بی حسی نسبت به هر حسی🙂

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

خیلیا با این همچین ادمی زندگی میکنن ب جز اینکه پولدارم نیس

کتاب بخونید⁦☂️⁩       اگه من باهاتون بحث کردم بدونین اطلاعاتم در اون زمینه کامله و تا تهش جوابتونو میدم. گفتن نمیدانم نیمی از علم است.وارد هر بحثی ک دانشش رو ندارین نشین

نه مگه چند سال میخوام عمر کنم

همه چیزم پول نیست پول مهمه هااا ولی اخلاق نباشه بدرد نمیخوره

حتی اگه تو این دنیا مال من نشی تودنیای دیگری روح تورا ملاقات خواهم کرد و شاید در آن دنیا مال من شوی:)🕊.. در رویا مال منی ولی در حقیقت رویای منی🙂و چشمانت آخرین تصویریست که هنگام مرگ به یاد خواهم آورد😇 اگه بگن بهترین لحظه عمرت کی بود میگم همون لحظه ای که واسه اولین بار باهاش چشم تو چشم شدم👀متعهد💘یه نصیحت از من به تویی که داری اینو میخونی  تو زندگیت لطفااااا به هیچکس اعتماد کامل نکن حتی همون شخصی که الان از ذهنت گذشت اینو آویزه گوشت کن هیچ چیز از هیچکس بعید نیست و آدما بدترین ضربه هارو از بهترین آدمای زندگیشون میخورن..(من از بیگانگان هرگز ننالم که با من هرچه کرد آن آشنا کرد)🖤🖐🏼یه درونگرا🤞رنگ مورد علاقم بنفشههههه💜 آیگین هستم به معنی دختر ماهرو یا زیبارو🍓 با افتخاردختر ترکم و لهجه دارم چون یه زبان بیشتر از بقیه بلدم🤓😌 علاقه به خوراکی های شیرین دارم و عاشق انواع کیک و شکلات و دسرم 🤤🍫🍬🍭🎂🍰🥧🍦🍡🍩🍪🍫🍧🍨🍮🍹

نه 

هر چی تو دلته رو توی لینک ناشناس بهم بگو میخونم شون:                                                                                         این بیت مولانا رو خیلی دوست دارم که میگه:                 دانی که چرا سّرِ جهان با تو نگویم؟                              طوطی صفتی، طاقت اسرار نداری.!                             یعنی قشنگ یه عده رو شسته گذاشته کنار :) 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792