2777
2789

هر ماه دو سانت رشد داره مو درحالت عادی حالا حساب کن 

من یک عددخوشگلم🍃که دانشگاه نرفتم، ولی تافل زبان گرفتم، خیاطی انلاین یادگرفتم،آرایشگری کلی مدرک گرفتم و کارکردم، آشپزی و کیک پزیم خوبه.ولی الان درآمدم از یه راه دیگ اس(augur) ای دی تلگرامم@fal_varagh4478 لطفا گزارش نزنین بخدا 50تاکربریم ترکوندین 

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

موهام رشدش کمه ماهی یه سانت کمتره فک کنم  بنظرت این مدل مو برای دختر بده؟

یکم ضایع اس انگار، من خودم موهام حدود 70 سانته، دلم نمیاد کوتاه کنم فقط چتری هام کوتاه میکنم

من یک عددخوشگلم🍃که دانشگاه نرفتم، ولی تافل زبان گرفتم، خیاطی انلاین یادگرفتم،آرایشگری کلی مدرک گرفتم و کارکردم، آشپزی و کیک پزیم خوبه.ولی الان درآمدم از یه راه دیگ اس(augur) ای دی تلگرامم@fal_varagh4478 لطفا گزارش نزنین بخدا 50تاکربریم ترکوندین 
یکم ضایع اس انگار، من خودم موهام حدود 70 سانته، دلم نمیاد کوتاه کنم فقط چتری هام کوتاه میکنم

یا امام چه بلند

من دو ساله موهام از شونم پایین تر نیومده 

البته بهم نمیاد...

جدی ضایس؟ خودم موهام پسرونس خیلی دوست دارم اینطوری شه

یا امام چه بلند من دو ساله موهام از شونم پایین تر نیومده  البته بهم نمیاد... جدی ضایس؟ خودم ...

خخخ من 5ساله دست ب موهام نزدم هرشیش ماه ی بار چندسانت کوتاه میکنم، همش هم دکلره میکنم، سعی کن موهات ی دست بلند کنی، نهایت مث من چتری کوتاه نگه دار بقیه اش بلند کن، من صرفا بلند نگه داشتم چون بنظرم مرد ها دوسدارن زن ها ظرافت زنانه رو داشته باشن

من یک عددخوشگلم🍃که دانشگاه نرفتم، ولی تافل زبان گرفتم، خیاطی انلاین یادگرفتم،آرایشگری کلی مدرک گرفتم و کارکردم، آشپزی و کیک پزیم خوبه.ولی الان درآمدم از یه راه دیگ اس(augur) ای دی تلگرامم@fal_varagh4478 لطفا گزارش نزنین بخدا 50تاکربریم ترکوندین 
خخخ من 5ساله دست ب موهام نزدم هرشیش ماه ی بار چندسانت کوتاه میکنم، همش هم دکلره میکنم، سعی کن موهات ...

من تامبویم... موی بلند ازارم میده و بهم نمیاد 

منی که ظرافت ندارم اصلا

من تامبویم... موی بلند ازارم میده و بهم نمیاد  منی که ظرافت ندارم اصلا

آهان،خب پس ی مدل دیگ رو بنظرم انتخاب کن چون اینجا ها همچین مدل هایی جا نیوفتاده وامکان داره حتی مسخره شی، وگرنه اصلا مدل زشتی نیست

من یک عددخوشگلم🍃که دانشگاه نرفتم، ولی تافل زبان گرفتم، خیاطی انلاین یادگرفتم،آرایشگری کلی مدرک گرفتم و کارکردم، آشپزی و کیک پزیم خوبه.ولی الان درآمدم از یه راه دیگ اس(augur) ای دی تلگرامم@fal_varagh4478 لطفا گزارش نزنین بخدا 50تاکربریم ترکوندین 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز