2789

ک

کاربری سوممه ناجوانمردانه تعلیق شدم 🔪اسم کاربریای قبل:لواشک_ترشک ۹۸ با من در نیفت!!!!🤬 البته بیفتی هم چیز خاصی نمیشع😐😂(نی نی یار،جان عزیزت دست از این سر کچل من بردار)😑اخلاق بضی از نینی سایتیا :(تاپیک ها:وای جورابم پاره بود پیش همه ابروم رف چیکااار کنممم.. دومین تاپیک: اعتماد بنفسم کمه...سومیم تاپیک: احساس میکنم حالم بده....چهارمین تاپیک:از ترس زلزله خوابم نمیبره... پنجمین تاپیک:از دست شوهرم خسته شدم... ششمین تایپک:مادرشوهرم ایشالله بمیره راحت شم..و نظر های بعضیا(اوا عزیزم عکستو بزار ببینم واقعا ب صورتت میاد جورابت پاره شه) یا(میشه عکستو ببینم بدون عکس نظر نمیدم)یا(وا چرا حالا ی عکس بزار شاید بخاطر صورتته)یا(عکستو بزار ی‌ لحظه بعدش پاک کن ببینم ب صورتتم این ترست تاثیری گذاشته خلاصه هیچی دیگ خسته شدم از تایپ بقیشم خودتون میدونین   کاربری دست دو نفره

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

کو

کاربری سوممه ناجوانمردانه تعلیق شدم 🔪اسم کاربریای قبل:لواشک_ترشک ۹۸ با من در نیفت!!!!🤬 البته بیفتی هم چیز خاصی نمیشع😐😂(نی نی یار،جان عزیزت دست از این سر کچل من بردار)😑اخلاق بضی از نینی سایتیا :(تاپیک ها:وای جورابم پاره بود پیش همه ابروم رف چیکااار کنممم.. دومین تاپیک: اعتماد بنفسم کمه...سومیم تاپیک: احساس میکنم حالم بده....چهارمین تاپیک:از ترس زلزله خوابم نمیبره... پنجمین تاپیک:از دست شوهرم خسته شدم... ششمین تایپک:مادرشوهرم ایشالله بمیره راحت شم..و نظر های بعضیا(اوا عزیزم عکستو بزار ببینم واقعا ب صورتت میاد جورابت پاره شه) یا(میشه عکستو ببینم بدون عکس نظر نمیدم)یا(وا چرا حالا ی عکس بزار شاید بخاطر صورتته)یا(عکستو بزار ی‌ لحظه بعدش پاک کن ببینم ب صورتتم این ترست تاثیری گذاشته خلاصه هیچی دیگ خسته شدم از تایپ بقیشم خودتون میدونین   کاربری دست دو نفره

یالواراخ؟

کاربری سوممه ناجوانمردانه تعلیق شدم 🔪اسم کاربریای قبل:لواشک_ترشک ۹۸ با من در نیفت!!!!🤬 البته بیفتی هم چیز خاصی نمیشع😐😂(نی نی یار،جان عزیزت دست از این سر کچل من بردار)😑اخلاق بضی از نینی سایتیا :(تاپیک ها:وای جورابم پاره بود پیش همه ابروم رف چیکااار کنممم.. دومین تاپیک: اعتماد بنفسم کمه...سومیم تاپیک: احساس میکنم حالم بده....چهارمین تاپیک:از ترس زلزله خوابم نمیبره... پنجمین تاپیک:از دست شوهرم خسته شدم... ششمین تایپک:مادرشوهرم ایشالله بمیره راحت شم..و نظر های بعضیا(اوا عزیزم عکستو بزار ببینم واقعا ب صورتت میاد جورابت پاره شه) یا(میشه عکستو ببینم بدون عکس نظر نمیدم)یا(وا چرا حالا ی عکس بزار شاید بخاطر صورتته)یا(عکستو بزار ی‌ لحظه بعدش پاک کن ببینم ب صورتتم این ترست تاثیری گذاشته خلاصه هیچی دیگ خسته شدم از تایپ بقیشم خودتون میدونین   کاربری دست دو نفره

واضح نیس،فقد نور میبینم

کاربری سوممه ناجوانمردانه تعلیق شدم 🔪اسم کاربریای قبل:لواشک_ترشک ۹۸ با من در نیفت!!!!🤬 البته بیفتی هم چیز خاصی نمیشع😐😂(نی نی یار،جان عزیزت دست از این سر کچل من بردار)😑اخلاق بضی از نینی سایتیا :(تاپیک ها:وای جورابم پاره بود پیش همه ابروم رف چیکااار کنممم.. دومین تاپیک: اعتماد بنفسم کمه...سومیم تاپیک: احساس میکنم حالم بده....چهارمین تاپیک:از ترس زلزله خوابم نمیبره... پنجمین تاپیک:از دست شوهرم خسته شدم... ششمین تایپک:مادرشوهرم ایشالله بمیره راحت شم..و نظر های بعضیا(اوا عزیزم عکستو بزار ببینم واقعا ب صورتت میاد جورابت پاره شه) یا(میشه عکستو ببینم بدون عکس نظر نمیدم)یا(وا چرا حالا ی عکس بزار شاید بخاطر صورتته)یا(عکستو بزار ی‌ لحظه بعدش پاک کن ببینم ب صورتتم این ترست تاثیری گذاشته خلاصه هیچی دیگ خسته شدم از تایپ بقیشم خودتون میدونین   کاربری دست دو نفره
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792