2789

ک

کاربری سوممه ناجوانمردانه تعلیق شدم 🔪اسم کاربریای قبل:لواشک_ترشک ۹۸ با من در نیفت!!!!🤬 البته بیفتی هم چیز خاصی نمیشع😐😂(نی نی یار،جان عزیزت دست از این سر کچل من بردار)😑اخلاق بضی از نینی سایتیا :(تاپیک ها:وای جورابم پاره بود پیش همه ابروم رف چیکااار کنممم.. دومین تاپیک: اعتماد بنفسم کمه...سومیم تاپیک: احساس میکنم حالم بده....چهارمین تاپیک:از ترس زلزله خوابم نمیبره... پنجمین تاپیک:از دست شوهرم خسته شدم... ششمین تایپک:مادرشوهرم ایشالله بمیره راحت شم..و نظر های بعضیا(اوا عزیزم عکستو بزار ببینم واقعا ب صورتت میاد جورابت پاره شه) یا(میشه عکستو ببینم بدون عکس نظر نمیدم)یا(وا چرا حالا ی عکس بزار شاید بخاطر صورتته)یا(عکستو بزار ی‌ لحظه بعدش پاک کن ببینم ب صورتتم این ترست تاثیری گذاشته خلاصه هیچی دیگ خسته شدم از تایپ بقیشم خودتون میدونین   کاربری دست دو نفره

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


کو

کاربری سوممه ناجوانمردانه تعلیق شدم 🔪اسم کاربریای قبل:لواشک_ترشک ۹۸ با من در نیفت!!!!🤬 البته بیفتی هم چیز خاصی نمیشع😐😂(نی نی یار،جان عزیزت دست از این سر کچل من بردار)😑اخلاق بضی از نینی سایتیا :(تاپیک ها:وای جورابم پاره بود پیش همه ابروم رف چیکااار کنممم.. دومین تاپیک: اعتماد بنفسم کمه...سومیم تاپیک: احساس میکنم حالم بده....چهارمین تاپیک:از ترس زلزله خوابم نمیبره... پنجمین تاپیک:از دست شوهرم خسته شدم... ششمین تایپک:مادرشوهرم ایشالله بمیره راحت شم..و نظر های بعضیا(اوا عزیزم عکستو بزار ببینم واقعا ب صورتت میاد جورابت پاره شه) یا(میشه عکستو ببینم بدون عکس نظر نمیدم)یا(وا چرا حالا ی عکس بزار شاید بخاطر صورتته)یا(عکستو بزار ی‌ لحظه بعدش پاک کن ببینم ب صورتتم این ترست تاثیری گذاشته خلاصه هیچی دیگ خسته شدم از تایپ بقیشم خودتون میدونین   کاربری دست دو نفره

یالواراخ؟

کاربری سوممه ناجوانمردانه تعلیق شدم 🔪اسم کاربریای قبل:لواشک_ترشک ۹۸ با من در نیفت!!!!🤬 البته بیفتی هم چیز خاصی نمیشع😐😂(نی نی یار،جان عزیزت دست از این سر کچل من بردار)😑اخلاق بضی از نینی سایتیا :(تاپیک ها:وای جورابم پاره بود پیش همه ابروم رف چیکااار کنممم.. دومین تاپیک: اعتماد بنفسم کمه...سومیم تاپیک: احساس میکنم حالم بده....چهارمین تاپیک:از ترس زلزله خوابم نمیبره... پنجمین تاپیک:از دست شوهرم خسته شدم... ششمین تایپک:مادرشوهرم ایشالله بمیره راحت شم..و نظر های بعضیا(اوا عزیزم عکستو بزار ببینم واقعا ب صورتت میاد جورابت پاره شه) یا(میشه عکستو ببینم بدون عکس نظر نمیدم)یا(وا چرا حالا ی عکس بزار شاید بخاطر صورتته)یا(عکستو بزار ی‌ لحظه بعدش پاک کن ببینم ب صورتتم این ترست تاثیری گذاشته خلاصه هیچی دیگ خسته شدم از تایپ بقیشم خودتون میدونین   کاربری دست دو نفره

واضح نیس،فقد نور میبینم

کاربری سوممه ناجوانمردانه تعلیق شدم 🔪اسم کاربریای قبل:لواشک_ترشک ۹۸ با من در نیفت!!!!🤬 البته بیفتی هم چیز خاصی نمیشع😐😂(نی نی یار،جان عزیزت دست از این سر کچل من بردار)😑اخلاق بضی از نینی سایتیا :(تاپیک ها:وای جورابم پاره بود پیش همه ابروم رف چیکااار کنممم.. دومین تاپیک: اعتماد بنفسم کمه...سومیم تاپیک: احساس میکنم حالم بده....چهارمین تاپیک:از ترس زلزله خوابم نمیبره... پنجمین تاپیک:از دست شوهرم خسته شدم... ششمین تایپک:مادرشوهرم ایشالله بمیره راحت شم..و نظر های بعضیا(اوا عزیزم عکستو بزار ببینم واقعا ب صورتت میاد جورابت پاره شه) یا(میشه عکستو ببینم بدون عکس نظر نمیدم)یا(وا چرا حالا ی عکس بزار شاید بخاطر صورتته)یا(عکستو بزار ی‌ لحظه بعدش پاک کن ببینم ب صورتتم این ترست تاثیری گذاشته خلاصه هیچی دیگ خسته شدم از تایپ بقیشم خودتون میدونین   کاربری دست دو نفره
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز