2777
2789
عنوان

تعبیر خواب🤔🤔🤔🤔

126 بازدید | 14 پست

کسی هست تعبیر خواب بلد باشه و بتونه کمکم کنه‌؟😀 لطفا اگه بلد هستین درخواست دوستی بدین (حتما کاربر خانوم)

ممنونمممم🤗🤗💚

مشکل کارهای ما اینه که برای رضای همه کار می‌کنیم، جز خدا..✨️🌾

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خب راستش خواب دیدم که رفتیم مشهد و هوا خیلی بارونیه.. بعد من اصرار کردم که بریم زیارت و بالاخره چند ...

هوای بارونی خب حالت معنوی ایجاد میکنه امام رضا و شهدای گمنام هم بهشون اعتقاد داری که خواب دیدی کلا احتیاج داری ی درد و دل حسابی با ی شخص معنوی داشته باشی ولی در نهایت همه چی رو از خدا بخواه 


جواب ابلهان خاموشی است
هوای بارونی خب حالت معنوی ایجاد میکنه امام رضا و شهدای گمنام هم بهشون اعتقاد داری که خواب دیدی کلا ا ...

ممنونم که وقت گذاشتی مهربوووون😍✌️ این روزا خیلی دلم میخواد برم زیارت.. از اخرین باری که رفتم مدت خیلی زیادی میگذره🤧

امیدوارم به همه‌ی ارزوهای قشنگت برسی و همه‌چی عالی پیش بره💚

مشکل کارهای ما اینه که برای رضای همه کار می‌کنیم، جز خدا..✨️🌾
ممنونم که وقت گذاشتی مهربوووون😍✌️ این روزا خیلی دلم میخواد برم زیارت.. از اخرین باری که رفتم مدت خی ...

فدات عزیزم انشالله که ی دیدار دلچسب با امام رضا داشته باشی فقط اینو بدون خدا منتظر نشسته که تو با عشششششق صداش کنی

جواب ابلهان خاموشی است
پاک کن  ببین نمیدونم اطرافت چی میگذره یا خطری نزدیکت بوده یا نه ؟ اون ادمای داخل کیسه رو میشنا ...



نه هیچ کدوم را نمی شناختم فقط یکیشون را حس می کردم آشنا ست همون که زنده بود

ولی خیلی بهم ریختم بعد دیدن خواب

نه هیچ کدوم را نمی شناختم فقط یکیشون را حس می کردم آشنا ست ولی خیلی بهم ریختم بعد دیدن خواب

خب گاهی اوقات ادما خوابایی میبینن که معنی خاصی نداره جز اعصاب خوردی اگه خوابی دیدی که بهم ریختی اصلا بهش فکر نکن چون شیطانیه 

شاید بعدها بتونی به ی نفر کمک زیادی بکنی 

شاید تو ی همچین موقعیتی قرار گرفتی البته بیشتر خواب ها نمادین هستن منظورم از قرار گرفتن موقعیت حتما صحنه واقعی خوابت نیست شاید جور دیگه به کسی کمک کنی یا حتی اگاهی برسونی یا از ی راز خبر دار بشی 

جواب ابلهان خاموشی است
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز