2777
2789
عنوان

اعصابم😭

| مشاهده متن کامل بحث + 4315 بازدید | 154 پست
نخوردم  نه سرم درد میکنه خوابیدم بیشتر درد میکنه احساس میکنم حنجره م اسیب دیده

مراقب باش سردی نخوری... بابونه اگه داری دم کن یا چای بخور... نمی تونی زنگ بزنی بیرون بر برات بیاره؟

زد اگر کسی در خانه ات ، دلدماست کرده بهانه ات.. همه جا گرفته نشانه ات، به چه حسرتی به چه حالتی..هر لحظه تو را سلام آقا.. دلتنگ رویت هستم تا همیشه

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


فقط آدم باید دعا کنه سایه نحس این خانواده از سر دیبا و خانوادش کم بشه بی دردسر و زود  

هر چی بی دردسر تر بهتر ..قرار نیس اونا ادب بشن فقط دیبا کنده بشه به آرامش برسه گلم

زد اگر کسی در خانه ات ، دلدماست کرده بهانه ات.. همه جا گرفته نشانه ات، به چه حسرتی به چه حالتی..هر لحظه تو را سلام آقا.. دلتنگ رویت هستم تا همیشه
آره عزیزم منم راستش یه طایفه ای رو میشناسم که نمیگم از چه قومی هستن البته ولی به راحتی آدم میکشن و ا ...

شما هم اعصاب خودت رو خرد نکن زندگی همینه این روزا هم تمام میشه بعضی وقتا طرف آدم یه اشتباهی میکنه که فقط به ضرر خودش تمام میشه و کار آدم رو راحت تر میکنه... خانواده شوهر دیبا انگار تو تصمیم گیری و رفتار درست نشون دادن ناتوان هستن

زد اگر کسی در خانه ات ، دلدماست کرده بهانه ات.. همه جا گرفته نشانه ات، به چه حسرتی به چه حالتی..هر لحظه تو را سلام آقا.. دلتنگ رویت هستم تا همیشه
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792