2777
2789
عنوان

اعصابم😭

| مشاهده متن کامل بحث + 4315 بازدید | 154 پست
نخوردم  نه سرم درد میکنه خوابیدم بیشتر درد میکنه احساس میکنم حنجره م اسیب دیده

مراقب باش سردی نخوری... بابونه اگه داری دم کن یا چای بخور... نمی تونی زنگ بزنی بیرون بر برات بیاره؟

زد اگر کسی در خانه ات ، دلدماست کرده بهانه ات.. همه جا گرفته نشانه ات، به چه حسرتی به چه حالتی..هر لحظه تو را سلام آقا.. دلتنگ رویت هستم تا همیشه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

فقط آدم باید دعا کنه سایه نحس این خانواده از سر دیبا و خانوادش کم بشه بی دردسر و زود  

هر چی بی دردسر تر بهتر ..قرار نیس اونا ادب بشن فقط دیبا کنده بشه به آرامش برسه گلم

زد اگر کسی در خانه ات ، دلدماست کرده بهانه ات.. همه جا گرفته نشانه ات، به چه حسرتی به چه حالتی..هر لحظه تو را سلام آقا.. دلتنگ رویت هستم تا همیشه
آره عزیزم منم راستش یه طایفه ای رو میشناسم که نمیگم از چه قومی هستن البته ولی به راحتی آدم میکشن و ا ...

شما هم اعصاب خودت رو خرد نکن زندگی همینه این روزا هم تمام میشه بعضی وقتا طرف آدم یه اشتباهی میکنه که فقط به ضرر خودش تمام میشه و کار آدم رو راحت تر میکنه... خانواده شوهر دیبا انگار تو تصمیم گیری و رفتار درست نشون دادن ناتوان هستن

زد اگر کسی در خانه ات ، دلدماست کرده بهانه ات.. همه جا گرفته نشانه ات، به چه حسرتی به چه حالتی..هر لحظه تو را سلام آقا.. دلتنگ رویت هستم تا همیشه
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز