واقعا تا کی باید این مردم بفهمن و تربیت یاد بگیرن ک توی زندگی کسی دخالت نکنن. حقوقشون نپرسن..چرا ازدواج نمیکنی .. چرا بچه دار نمیشین. و این چراهایی ک فقط از سر کنجکاوی و فضولی هست بیشتر.
الان ازدواج کرده ها آپلو ۱۳ سوار شدن؟؟؟ مدال و لوح گیرشون اومده؟ تو این وضعیت مملکت جز اینکه اوضاع متاهلا و اجاره و گرونی و مخارج هنگفت دیگه بنظرم مجرد ها بشدت دست بردن که فعلا حرکتی نزدن.
به همچین افرادی باید بگید ..بگیرید بتمرگید تو تنهاییتون یکم دستاورداتون بیارید رو دایره ببینید کجای زندگیتون ایستادین! جز اینکه بخور و بخواب کارتونه و نق بزنید و همش رقابت نا سالم دارید چه گل و افتخاری به سر جامعه زدین. یه مشت مصرف کننده بی خاصیتن واقعا. حیف این انرژی ها ک هدر میره برای همچین ادمای فضول و بیخودی