2777
2789
عنوان

اقدامم

72 بازدید | 6 پست

سلام خانما من امروز موعد پریودیمه این ماه اقدام بودم اصلا پریودی منظم ندارن دکترم تشخیص تنبلی داده نتیجه چکاب ام نیومده ولی از دومین باری ک اقدام کردم کمر درد سوزش سمت راست تخمدانم و تیر کشیدن و ترشح ابکی قشنگ ابی و ترشح های غلیظ و همچنات ترشح و حالتای پریودی دارم دیروز بی بی چکم منفی شد 🥲🥲 نمیدونم این دردا برا چیههه دکترم انقد شلوغ و مغروره تا لب باز کردم گفتم کمر درد داشتم گف عادیه دوهفته بعد اولین نزدیکیم رفتم پاپ اسمیر گرفت و سونو واژینال و طرف راست شکمم فشار داد و بعد پاپ اسمیرم هم دوروز لکه بینی خون داشتم ن تیره قشنگ روشن بود 🥲🥲🥲 تورو خدا کسی شرایط منو داشته ک باردار بوده؟!  اها اینم بگم من پریود نمیشدم سوزن پروژسترون زدم یبار ک اونم بعد سه هفته پریود شدم یعنی امکان اینک هورمون رو من تاثیر بذاره زیاده دگ همین کسی اطلاعاتی داره؟!!! 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


منم تو اقدامم.

۱۱روز از پریودیم گذشته 

زیر دلم درد میکنه و تیر میکشه ب سمت تخمدان راستم کمردرد خفیف دارم ترشح شیری رنگ بدون بو هم دارم ولی نه زیادنرمال حس پریودی دارم ولی نمیاد همه دردا رهگذرین میان و میرن

وقتی سه روز از پریم گذشته بود بی بی گذاشتم منفی بود دیگه نذاشتم .


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز