2777
2789
عنوان

بیبی چک

202 بازدید | 25 پست

دوستان امروز روز پنجمی هست که از پریودم گذشته، روز موعد هم بتام زیر صفر بود، هنوز پریود نشدم، خیلی استرس دارم که حامله باشم😔

ولی اصلا امکانش نیست درسته؟ چون هم بتام ۰/۱بود هم هر چی بیبی میزنم منفیه.

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


عزیزم تا ۱۰ روز اگ‌پریودتت دیر بشه احتمال بارداریو داری  ۵ روز چیزی نیست برای منم پیش اومده یا دیر کردم یا زود  ی بار یک ماه دیر کردم😑یعنی یک ماه پریود نشدم 😑😐بازم اگ میترسی برو ازمایش بده چون من سر پسرم ک باردار یودم این بی بی چکا نشون ندادن تا ازمایش دادم فهمیدم

یه سریا میگن باید سونو بدی ممکنه اونجا مشخص شه

نه عزیزم اصلا تو سونو مشخص نمیشه من ۱۲ روز از پریودم گذشته بود قبل ۱۲ روز هر چی بیبی چک زدم منفی بود بعد ۱۲ روز بیبی چک زدم مثبت بود بعد دیگه آزمایش ندادم مستقیم رفتم سونو دکتر گفت تو مطمئنی حامله ای چیزی مشخص نیست اول برو آزمایش یده رفتم آزمایش دادم گف حامله ای ولی بتات  هست ۹۸۸ دو روز دیگه باز بیا آزمایش بده اگه بتات دو برابر شد یعنی مشکلی نداری بارداری که آزمایش دادم دو روز دیگه شد ۳۰۰۰ الانم ماه ۴ هستم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792