2777
2789
عنوان

بیبی چک

202 بازدید | 25 پست

دوستان امروز روز پنجمی هست که از پریودم گذشته، روز موعد هم بتام زیر صفر بود، هنوز پریود نشدم، خیلی استرس دارم که حامله باشم😔

ولی اصلا امکانش نیست درسته؟ چون هم بتام ۰/۱بود هم هر چی بیبی میزنم منفیه.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیزم تا ۱۰ روز اگ‌پریودتت دیر بشه احتمال بارداریو داری  ۵ روز چیزی نیست برای منم پیش اومده یا دیر کردم یا زود  ی بار یک ماه دیر کردم😑یعنی یک ماه پریود نشدم 😑😐بازم اگ میترسی برو ازمایش بده چون من سر پسرم ک باردار یودم این بی بی چکا نشون ندادن تا ازمایش دادم فهمیدم

یه سریا میگن باید سونو بدی ممکنه اونجا مشخص شه

نه عزیزم اصلا تو سونو مشخص نمیشه من ۱۲ روز از پریودم گذشته بود قبل ۱۲ روز هر چی بیبی چک زدم منفی بود بعد ۱۲ روز بیبی چک زدم مثبت بود بعد دیگه آزمایش ندادم مستقیم رفتم سونو دکتر گفت تو مطمئنی حامله ای چیزی مشخص نیست اول برو آزمایش یده رفتم آزمایش دادم گف حامله ای ولی بتات  هست ۹۸۸ دو روز دیگه باز بیا آزمایش بده اگه بتات دو برابر شد یعنی مشکلی نداری بارداری که آزمایش دادم دو روز دیگه شد ۳۰۰۰ الانم ماه ۴ هستم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792