2777
2789

نه اصلا زشت نیست

یه صلوات مهمونم میکنی مهربون؟❤اگه برای عضویت تو نی نی سایت یه آزمون شعور سنجی ازمون میگرفتن شاید الان خیلیا تو سایت نبودن😅اگه توی یه تاپیک باهات بحث کردم و توی یه تاپیک دیگه باهات گرم گرفتم بدون نشناختمت🤐توی تاپیکای صلوات تگم کنید❤کسی که طرز فکرش با تو متفاوته دشمنت نیست🙃اسم هدفاتو آرزو نزار چون آرزو یه چیز تقریبا محاله☺از شکستات درس بگیر و پر قدرت تر بجنگ واسه هدفات🤗تو دل آدما دنبال خدا بگرد نه ظاهرشون😊کاربری دست سه نفره🙃

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چه قدر تلفظ نام کاربریت سخته 😁

وَطَن جان🖤 خسته ام... پایانِ خوبِ داستانت کو؟                   وطن! لبخندهای مردمِ شیرین زبانت کو؟                                              چه جوانانی! اسماعیل میبینی؟ چه جوانانی! بسیاری شان هنوز صورت عشق را بر سینه نفشرده اند...🖤

این رو دخترعموم پرسید از خواستگارش به طرف برخورد گفت تو مادیاتی هستی!

دخترعموم میخواست بوده چقدر مستقله چقدر به فکر اینده است از پس زندگی مشترک برمیاد

تا خدا هست پریشان نشود خاطرِ من :)
نه اصلا زشت نیست  اولین جلسه نپرس اما جلسه دوم و سوم بپرس .من این اشتباه رو کردم نپرسیدم  ...

تازه بمن میگن با خواهر شوهر زندگی کنم😭

امضا نمیکنم چون خودکار ندارم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز