2777
2789
عنوان

بی بی چک

| مشاهده متن کامل بحث + 259 بازدید | 20 پست
ممنون گلم ان شاالله شما باردار باشی..ولی من هنوزم پری نشدم

سلام عزیزم منم برای بچه دومم که در اقدام بودیم احساسم عین احساس شما بود خیلی استرس داشتم که یه وقت منفی نباشه جواب بعد از هشت ماه اقدام دیگه تصمیم گرفتم بی خیال بشم ماه نهم حامله شدم دکتر ها میگن که بدون استرس اقدام کنین شما هم امتحان کنین انشالله حامله میشین منم یه پسر دارم بچه دومم دختره 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دوستان یه ماه پریود عقب بیوفته و بیبی چک هاله بندازه یعنی چی؟ اونم بعد نیم ساعت مثلا 

میگن بعد نیم ساعت خط تبخیره اعتبار نداره ولی بازم کسایی بودن که اینجور شده و باردار بودن علائم داری ؟؟

بنظرم برو آز خیالت راحت شه

سلام عزیزم منم برای بچه دومم که در اقدام بودیم احساسم عین احساس شما بود خیلی استرس داشتم که یه وقت م ...

خداروشکر گلم..منم شنیدم تا هفت ماه طبیعیه ک نشه قبل اینکه پری بشم ب خیاللم نبود ولی وقتم ک گذشت استرس گرفتم.الانم ده روزع نشدم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز