2777
2789
عنوان

بی بی چک

259 بازدید | 20 پست

سلام دوستان من یکم واسه بی بی چک زدن استرس دارم میترسم منفی باشه😅😅😅سه روز از موعدم گذشته تکرر ادرار دارم یکم احساس خستگی دارم و خیلی کم سینه درد دارم ولی بازم نمی‌خوام دل خوش کنم میترسم توهم باشه علایمم و اگر تست منفی باشه چی ؟؟یه پسر دارم اقدامم واسه بچه دوم ولی انگار بار اولمه 😬😬

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


منم مثل شما.پسرم ۷سالشه این ماه بعد هفت سال اقدام داشتم  

سه روز قبل پری لک قهوه ای دیدم ک میگن لانه گزینیه

والانم چهار روز از پری میگذره  از ترسم چک نمیکنم  یوقت بهم برنخوره   بقول شما انگار بار اولمه

ممنون گلم ان شاالله شما باردار باشی..ولی من هنوزم پری نشدم

سلام عزیزم من امروز پرید شدم البته الان سه روزه جوشونده رازیانه میخوردم تا شدم و انشاالله این ماه دوباره میرم واسه اقدام امیدوارم هرچی صلاحمونه پیش بیاد

سلام عزیزم من امروز پرید شدم البته الان سه روزه جوشونده رازیانه میخوردم تا شدم و انشاالله این ماه دو ...

سلام گلم.من‌هنوز نشدم.. چیزی نمیخورم تا هروقت شد شد.اخه این ماه الان بشم  ماه بعدی رو روزای اول عیدو پری میشم میدونم 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز