سلام دوستان من یکم واسه بی بی چک زدن استرس دارم میترسم منفی باشه😅😅😅سه روز از موعدم گذشته تکرر ادرار دارم یکم احساس خستگی دارم و خیلی کم سینه درد دارم ولی بازم نمیخوام دل خوش کنم میترسم توهم باشه علایمم و اگر تست منفی باشه چی ؟؟یه پسر دارم اقدامم واسه بچه دوم ولی انگار بار اولمه 😬😬
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
ممنون گلم ان شاالله شما باردار باشی..ولی من هنوزم پری نشدم
سلام عزیزم من امروز پرید شدم البته الان سه روزه جوشونده رازیانه میخوردم تا شدم و انشاالله این ماه دوباره میرم واسه اقدام امیدوارم هرچی صلاحمونه پیش بیاد