2777
2789
عنوان

بی بی چک

| مشاهده متن کامل بحث + 259 بازدید | 20 پست
ممنون گلم ان شاالله شما باردار باشی..ولی من هنوزم پری نشدم

سلام عزیزم منم برای بچه دومم که در اقدام بودیم احساسم عین احساس شما بود خیلی استرس داشتم که یه وقت منفی نباشه جواب بعد از هشت ماه اقدام دیگه تصمیم گرفتم بی خیال بشم ماه نهم حامله شدم دکتر ها میگن که بدون استرس اقدام کنین شما هم امتحان کنین انشالله حامله میشین منم یه پسر دارم بچه دومم دختره 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


دوستان یه ماه پریود عقب بیوفته و بیبی چک هاله بندازه یعنی چی؟ اونم بعد نیم ساعت مثلا 

میگن بعد نیم ساعت خط تبخیره اعتبار نداره ولی بازم کسایی بودن که اینجور شده و باردار بودن علائم داری ؟؟

بنظرم برو آز خیالت راحت شه

سلام عزیزم منم برای بچه دومم که در اقدام بودیم احساسم عین احساس شما بود خیلی استرس داشتم که یه وقت م ...

خداروشکر گلم..منم شنیدم تا هفت ماه طبیعیه ک نشه قبل اینکه پری بشم ب خیاللم نبود ولی وقتم ک گذشت استرس گرفتم.الانم ده روزع نشدم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز