2777
2789
عنوان

تبریز زندگی

| مشاهده متن کامل بحث + 3470 بازدید | 160 پست
باشگاه هنوز ثبت نام نکردم اما استخر بگی هر جا میام مشکلی نداره فقط ادرس رو باید بگی که بتونم اونجا ر ...

باشه پس یه قرار میزاریم استخر همو میبینیم 

استخری که من میخوام برم  توی خیابان ورزش هست 

من خودم ترک تبریزم تهران زندگی میکنم ولی واقعا زندگی تو خود تبریز سخته آدماش یجورین انگار از دماغ فی ...

تا حالا انقدر صریح از کسی که ترک باشه نشنیدم بگن! اون حقیقتش چی بگم یکی از فامیلای همسرم هست اون خانوادش تهرانن کلا فارسی حرف میزنن دقیقا همینو بهم میگفت میگفت سخت میتونه دوست پیدا کنی چون یجورین اما من بازم کوتاه نمیام بهرحال همه جا خوب و بد هست !!! والا نمیدونم یعنی انقدر سخته؟؟؟

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


منم بزرگ شده ی پارسیان هستم اگه بشناسی رو استان هرمزگان و الان شش سال تبریزم 

اشووو مه افهمم😂 چقدر حس خوبی بهم دادی گفتی از همونورایی عزیزم❤️❤️❤️❤️😍😍😍😍

دور از جون جوری هرج و مرج زیاد شده که به خودشون اجازه میدن هر کاری بذارن رو دستت به اسم صندوق داری ...

ولی بخدا ماندانا من بندرعباس املاک پلاک سال ۹۷ اینا کار کردم مدیریت اقای غفوری ببین یکبار گفت طی بکش من چنان بد برخورد کردم گفتم ابدارچی بیار بمنچه دیگه تا اخرین روز کاریم بهم نگفت😂😂😂گفتم من کارم مشخصه اینا بمن مربوط نیست باید هرجا خواستی کار کنی قبلش حتما کامل و شفاف کارتو بگن و کتبی باشه که نزنن زیرش

ولی بخدا ماندانا من بندرعباس املاک پلاک سال ۹۷ اینا کار کردم مدیریت اقای غفوری ببین یکبار گفت طی بکش ...

با چه رویی این حرفو زد

ولی شما خوب زدی تو بالش😂😂

اره قرارداد هارو خیلی کم و زیاد میکنن

ما اینجا غریبیم خواهرمو نبرید، بچه‌ها نخندینا،بابا به مامان چیزی نگو، بارون اومد و یادم داد تو زورت بیشتره،به نام خداوند رنگین کمان، بچه‌ها کمک ناموسا کمک، می‌خوام برم دادسرا، سلام مهرشاد شهیدی هستم، ما همه با هم هستیم نترسید نترسید، دختر بلد نیس خط چشم بکشه....🖤
شما کدوم قسمتی

عباسی

یا همه...یا هیچ!                                            راضی به بودن های نصفه و نیمه ی هیچکس در زندگیتان نباشید،                                             حتی با بهانه ای به نام عشق
شما کدوم قسمتی

23سالمه🥰🤗

یا همه...یا هیچ!                                            راضی به بودن های نصفه و نیمه ی هیچکس در زندگیتان نباشید،                                             حتی با بهانه ای به نام عشق
چقدر خوب عزیزم خیلیم دور نیستی شما

اره منظور خیلی نزدیک نیستیم عزیزم خوشبختم 😍🥰

یا همه...یا هیچ!                                            راضی به بودن های نصفه و نیمه ی هیچکس در زندگیتان نباشید،                                             حتی با بهانه ای به نام عشق
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز