خانما من یه زندایی دارم خیلی زن مومنی ...الانم جوونه نمازاش سروقت ..حجاب کامل پیش نامحرم جوراب به پاش ذکرم که همیشه میگه یبار ندیدم نمازشو نخونه اهله غیبت نیست چند ساله عروسمونه غیبت ندیدم بکنه تهمت نمیزنه هیچ ارایشی هم نمیکنه صورتشم صاف ...حوصله و صبرشم عالی بخدا من که به کسی حسودی نمیکردیم به زنداییم حسودیم شد وابسته این دنیا هم نیست زندگیشون هم خوبه خداروشکر ...کسی هم بمیره میگه این تلنگری برای ماها...اصلا پیشینی پای حرفاش لذت میبرین خوشبحالش ...
خیلی ...باور میکنی باعث شده نمازامو بخونم سعی کنم غیبت نکنم بهش میگم زندایی من شیطان نمیزاره کارخوبی ...
اگه واقعا خیلی دوس داری شبیه زنداییت بشی بنظرم اول سعی کن نماز تو سر وقت ودر صورت امکان به جماعت بخونی دوم نماز شب بخون و سوم بدون ریا کار کن(این از همه مهمتره) ... مطمئن باش معنویت میاد سراغت..