2777
2789

با بغض های بی صدا عمریست من خو کرده ام

گرد و غبار کینه را با اشک جارو کرده ام


حتی خزان را گفته ام بربندد از دل رخت خویش

برف سیاه غصه را صدبار پارو کرده ام


میپیچد آوایی خموش هرلحظه در دالان دل

من خوب میدانم تو را با عشق جادو کرده ام


باز از هراس عشق تو سنگر گرفتم پشت شعر

اما تو تردیدی نکن تجدید نیرو کرده ام !


هر بار در اشعار من پیدا و پنهان میشوی

در این غزل دست تو را ای خوب من رو کرده ام!..........

mahyar

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792