2777
2789
عنوان

گله کردم

372 بازدید | 17 پست

امشب خونه پدر شوهرم بودیم و فقط ما بودیم . بعد پدرشوهرم گفت که برادرشوهر بزرگ ت خیلی به شما لطف می کنه و اینا . منم گفتم نه کی گفته منو پا گشا نکردن جاری کوچک و پاگشا کردن . بعد مادذشوهرم گفت که اون موقع که تو عقد کردی اینا خونه سونو تحویل نگرفتن منم گفتم هر وقت تحویل گرفتن دعوت می کردن که جوابی نداد اینم بگم من یه سال بعد تحویل گرفتن خونه شون هم عقد بودم. بعد گفتم دختر من دنیا اومدنی من ده روز خونه پدر شوهرم موندم یه بیسکوییت نیاوردن .ولی برای جاری کوچک برای بیمارستان تابلو نقره بردن چند روز بعد مرغ و میوه گرفتن رفتن دیدن روز دهم ش هم کادو دادن . بعد گفتم بچه منو بغلشون نمی کردن الان بچه جاری از بغلشون نمی افته . گفتم ما ماشین میلیاردی خریدیدم یه تبریک نگفتن ولی برای پراید برادرشوهر کوچک کادو بردن . همه شو گفتم . پدرشوهرم گفت ول ش کن خدا آدم دوست داشته باشه بنده چی کاره هست . منم گفتم اینا رو گفتم که بدونید ارزشی برام قائل نشدن.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

جسارتا اونجا که گفتی واسه پرایدکادو بردن ماشین میلیاردی شما نه، ازت حالم بهم خورد

از اونایی که تاپیک میزنن و نظر مخالف خودشونو قبول ندارن انقدر بدم میاد😒یا اونا که نظر مخالفتو بشنون جنگ راه میندازن تو کامنتا

جاری کوچیکه تحصیلاتش از تو کمتره؟ جاری کوچیکه شاغله یانه


کاربریم لغو شده واسه همین تاریخ عضویتم تازست🤕😥نامردی یعنی حرف بدی نزنی حتی تاپیک هم‌نداشته باشی ولی لغو کاربری بشی😭زندگیم تشکیل شده از عشقم و پسرم میمیرم واسه جفتشون❤یک بانو که قبلاً شاغل بوده ولی الآن شاغل در بخش مادریه😍
جسارتا اونجا که گفتی واسه پرایدکادو بردن ماشین میلیاردی شما نه، ازت حالم بهم خورد

منظورم اینه ما خودمون از پیکان شروع کردیم . نه برای پیکان نه پراید نه هر ماشینی که تا حالا عوض کردیم یه شکلات نیاوردن بهانه شونم این بود خونه بخرید یا ماشین مدل بالا هم قیمت خونه ولی برای پراید اونا کادو بردن زوره

تحصیلات من بالاتره من شاغلم

عزیزم‌متوجه نیستی حسودیش میاد؟؟!

شما که باید محکمتر ازشون فاصله بگیری محکم تر به پیشرفتهاس دیگت فکرکنی

اگرشماخوبی کزدی اون بدی پس خوب کردی گله کردی

ولی اگه یه وقتایی ببخشید یه کرم هایی هم شماریختی پس ۱.۱ مساوی

کاربریم لغو شده واسه همین تاریخ عضویتم تازست🤕😥نامردی یعنی حرف بدی نزنی حتی تاپیک هم‌نداشته باشی ولی لغو کاربری بشی😭زندگیم تشکیل شده از عشقم و پسرم میمیرم واسه جفتشون❤یک بانو که قبلاً شاغل بوده ولی الآن شاغل در بخش مادریه😍
منظورم اینه ما خودمون از پیکان شروع کردیم . نه برای پیکان نه پراید نه هر ماشینی که تا حالا عوض کردیم ...

اون کاملا چشمش شمارو میبینه فقط چشمش شمارو برنمیداره همین😂

کاربریم لغو شده واسه همین تاریخ عضویتم تازست🤕😥نامردی یعنی حرف بدی نزنی حتی تاپیک هم‌نداشته باشی ولی لغو کاربری بشی😭زندگیم تشکیل شده از عشقم و پسرم میمیرم واسه جفتشون❤یک بانو که قبلاً شاغل بوده ولی الآن شاغل در بخش مادریه😍
اون کاملا چشمش شمارو میبینه فقط چشمش شمارو برنمیداره همین😂

می دونی چی جالبه . این همه جاری کوچک برادرشوهر بزرگ مو بی ارزش کرد مراسم اقوام ش نرفت اصلا حتی زنگ هم نزد بعد اینا نشدن رفتن تولد پسر جاری کوچک . اگه من بودم اصلا پا شو هم نمیذاشت

می دونی چی جالبه . این همه جاری کوچک برادرشوهر بزرگ مو بی ارزش کرد مراسم اقوام ش نرفت اصلا حتی زنگ ه ...

ببین اگه درست شناخته باشمت همونی هستی که تبریز هستین آره؟

کلا تو ماترکها  و مخصوصا ترکهایی که میخوان بدجنس بازی دربیارن این کرم بیشتر قلیان داره که اگه با یکی قهرمیشن فوورا با اون دیگری آشتی و رفتو آمد که اون یکیو ناراحت کنن

دقیقا این معادله هست که👇

دشمنِ دشمنِ من= دوستِ منه

دوستِ دشمنِ من= دشمنِ منه

یجوری سیمهارو به هم وصل میکنن کف کنی

تو میشی جاری وسط؟

کاربریم لغو شده واسه همین تاریخ عضویتم تازست🤕😥نامردی یعنی حرف بدی نزنی حتی تاپیک هم‌نداشته باشی ولی لغو کاربری بشی😭زندگیم تشکیل شده از عشقم و پسرم میمیرم واسه جفتشون❤یک بانو که قبلاً شاغل بوده ولی الآن شاغل در بخش مادریه😍
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز