امشب خونه پدر شوهرم بودیم و فقط ما بودیم . بعد پدرشوهرم گفت که برادرشوهر بزرگ ت خیلی به شما لطف می کنه و اینا . منم گفتم نه کی گفته منو پا گشا نکردن جاری کوچک و پاگشا کردن . بعد مادذشوهرم گفت که اون موقع که تو عقد کردی اینا خونه سونو تحویل نگرفتن منم گفتم هر وقت تحویل گرفتن دعوت می کردن که جوابی نداد اینم بگم من یه سال بعد تحویل گرفتن خونه شون هم عقد بودم. بعد گفتم دختر من دنیا اومدنی من ده روز خونه پدر شوهرم موندم یه بیسکوییت نیاوردن .ولی برای جاری کوچک برای بیمارستان تابلو نقره بردن چند روز بعد مرغ و میوه گرفتن رفتن دیدن روز دهم ش هم کادو دادن . بعد گفتم بچه منو بغلشون نمی کردن الان بچه جاری از بغلشون نمی افته . گفتم ما ماشین میلیاردی خریدیدم یه تبریک نگفتن ولی برای پراید برادرشوهر کوچک کادو بردن . همه شو گفتم . پدرشوهرم گفت ول ش کن خدا آدم دوست داشته باشه بنده چی کاره هست . منم گفتم اینا رو گفتم که بدونید ارزشی برام قائل نشدن.
توهم باخواهرشوهرات رابطتو اوکی کن باپدرشوهرمادرشکهرت صدبرابربهترترشو یجوری که هرجا اونا بشان هی حرف تورو بزنن اونا دق کنن
شده به زور خودتو تو دل خواهرشوهرات جاکن
باکادو با دعوت به شام باهرررچی که به ذهنت میرسه
کاربریم لغو شده واسه همین تاریخ عضویتم تازست🤕😥نامردی یعنی حرف بدی نزنی حتی تاپیک همنداشته باشی ولی لغو کاربری بشی😭زندگیم تشکیل شده از عشقم و پسرم میمیرم واسه جفتشون❤یک بانو که قبلاً شاغل بوده ولی الآن شاغل در بخش مادریه😍
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.