2777
2789
عنوان

زایمان

293 بازدید | 15 پست

راسته میگن زایمان دوم اسونتره.

من سر اولی یک روز کامل زجر کشیدم.

همش سر دوراهی ام که دومی طبیعی یا سزارین؟

میترسم اشتباه تصمیم بگیرم


مالک سرزمین خوشبختیم💎

بله من زایمان دومم آب خوردن بود 

اما بارداریم خیلی سخت بود

یه بیداری دقیقا عین یه کابوس،مثل گشتن تو تاریکی و بی فانوس،میچرخم تو حباب انتظار تو،مثل ماهی و تنگ و وهم اقیانوس....زندگیم سوخت ...جسد آرزوهام مونده روی دستم...خوشبحالت زندگی کردی💔ولی من نه نتونستم😔

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بستگی داره خیلیاواسشون زایمان دوم آسونه وخیلیاسخت تر 

ولی اکثرامیگن دومی آسون تره .من که به هرحال طبیعی روانتخاب کردم ولی میگم ازکاهش دهنده دردواسم استفاده کنن 

راست میگن خاله مادرخود آدمه 🥺خاله الان بدجوربه حرفات وصدات نیازدارم .کاش میشد یه باردیگه زنگ بزنی وکلی نصیحتم کنی 😔 خاله تواین ۱سالی که خودت نبودی،صدات نبود،خیلی اذیت شدیم .روزای بارداریم وبعداززایمانم خیلی جای خالیت توی چشمم بود . نبودی که هی زنگ بزنی وبگی چی بخورم چی نخورم .نبودی که بیای  .مادردوم من 🖤خاله ی عزیزم ۶مرداد تصادف کردوفوت شد 😭اگه این امضاروخوندیدواسه ی آرامش روحش وخوب شدن حال دخترخالم دعاکنید 🖤
بستگی داره خیلیاواسشون زایمان دوم آسونه وخیلیاسخت تر  ولی اکثرامیگن دومی آسون تره .من که به هر ...

کاهش دهنده درد چیه. 

یک فرشته هست که فقط بیلاخ نشون میده.  اون مسئول رسیدگی به آرزوهای منه!!!!! 

بله هم آسونتر هم زمانش کمتره 

اشتباه نکن نرو سزارین ورزش کن پیاده روی بی‌دردی هم بگیر 

من دوتا طبیعی داشتم سومی رو الان یه ماهه سزارین شدم سزارین خیلی بده خیلی اذیت داره اصلا نرو سز

میشه لطفا برای سلامتی پسرم یه حمد مهمونم کنی 🙏
زایمان اولتون چجوربودبرای دومی کارخاصی کردین

اولی از ده صبح کیسه آبم پاره شد ده و بیست دقه ی شب زایمان کردم خیلی ورم داشتم سی کیلو اضافه کردم 

دومی دردمو تو خونه کشیدم بچمم ریز تر بود ورمم کمتر بود

یه بیداری دقیقا عین یه کابوس،مثل گشتن تو تاریکی و بی فانوس،میچرخم تو حباب انتظار تو،مثل ماهی و تنگ و وهم اقیانوس....زندگیم سوخت ...جسد آرزوهام مونده روی دستم...خوشبحالت زندگی کردی💔ولی من نه نتونستم😔
کاهش دهنده درد چیه. 

خیلی چیزاهست .یکیش اینکه یه ماسک مخصوص میذارن روی صورت وبانفس کشیدن هوای داخلش دردکم میشه 

یاکیسه آب گرم 

یادستگاه ویبره که میچسبونن به کمر 

کاهنده های دردزیادن 

راست میگن خاله مادرخود آدمه 🥺خاله الان بدجوربه حرفات وصدات نیازدارم .کاش میشد یه باردیگه زنگ بزنی وکلی نصیحتم کنی 😔 خاله تواین ۱سالی که خودت نبودی،صدات نبود،خیلی اذیت شدیم .روزای بارداریم وبعداززایمانم خیلی جای خالیت توی چشمم بود . نبودی که هی زنگ بزنی وبگی چی بخورم چی نخورم .نبودی که بیای  .مادردوم من 🖤خاله ی عزیزم ۶مرداد تصادف کردوفوت شد 😭اگه این امضاروخوندیدواسه ی آرامش روحش وخوب شدن حال دخترخالم دعاکنید 🖤
بله منکه اصلا نفهمیدم دومی رو چطوری زایمان مردم، اصلا درد نکشیدمو خیلی راحت بدون اتاق عمل و روی همون ...

کارخاصی کردید ورزش و تغذیه تون چطور


مالک سرزمین خوشبختیم💎
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792