lawyermah19 مدیر عضویت: 1401/07/05 تعداد پست: 214 عنوان زایمان | مشاهده متن کامل بحث + 293 بازدید | 15 پست راسته میگن زایمان دوم اسونتره.من سر اولی یک روز کامل زجر کشیدم.همش سر دوراهی ام که دومی طبیعی یا سزارین؟میترسم اشتباه تصمیم بگیرم مالک سرزمین خوشبختیم💎 1401/11/12 | 18:02 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
daryyyyaaaa عضویت: 1400/07/23 تعداد پست: 37614 کارخاصی کردید ورزش و تغذیه تون چطور نه، فقط یادم میاد صبحش ش و ر تم خیس خونی بود، رفتم بیمارستان گفتن باید بستری بشی و زیاد طول نکشید که زایمان کردم. هیچی نفهمیدم، فقط موقع بخیه زدن خیلی اذیت شدم.