دلم میخواد دیگه زنده نباشم هرچی خوردم از دوست و رفیق بود همه کار برا همه دوستام هر وقت از دستم براومد کردم دلسوزی الکی و هزارران چیز دیگه از حق نگذریم (ی سری هاشونم) واقعا کارای زیادی برام کردن ولی چند وقت پیش با یکی از صمیمی ترین دوستام که کلا همه چیمون باهم بود بهش گفتم ببینم عکسه رد مثلا ی عکسی حالا گفت نه میخوای حتما واسه گسی بفرستی !!!! حالا ن عکس خودش بود ن چیزی 🙂گفتم واقعا برات متاسفم گفت باشه باش و دیگه ن پیامی ن چیزی باز برای بار هزارم ک هرربارر قهر میکنیم من میرم و سر صحبتو باز میکنم بهش فرداش پی دادم مث چی رفتار میکرد بام منی ک فقط اونو نگه داشته بودم اونجوری بام میحرفید بش گفتم میخوام برم دیگه درس بخونم همش میومد میگفت اره دیگ نباشیم پیام ندیم بهم و این حرفا منم گفتماینو بگم شاید ب ارزوش رسید و درس خوند شاید منم ک باعث میشم قبول تشه در صورتی که خدا شاهده هرکار ک میکردم فقط برای این بود ک درس بخونه همین الانم مطمعنم نمیخونه ولی خب خودم گفتم بزلر بگم میرم در صورتی ک دوست داشتم باهم حرف بزنیم اخرش گفت باشه خدافظ با ی گل🙂🙂دیگه هم ن پیامی ن چیزی تولدشم بود چند روز پیش میخواستم بش تبریک بگمولی بعد این رفتارش غرورمو برای صد هزارمین بار دیگه نشکوندم فقط اینو میدونم بدونید شما هم ادما تنهایی راحت ترن همیشه و همه جا تنها باشن بهتره اگرم با کسی دوستن صمیمی و وابسته نشن ب کسی برد کردن فقط دوست عادی🙃🙃حالم از هرجی دوست و رفیقه ب هم میخوره دیگه