2777
2789
عنوان

برنج آبکش

3290 بازدید | 51 پست

دوستان من همیشه برنجم موقع آبکش خمیر میشه ولی مادرشوهرم هر برنجی بش بدی عالی درش میاره اون سری دقت کردم ب پختش دیدم با اب ولرم برنجشو خیس میکنه و نمکم اضافه نمیکنه نمکو وقتی میخواد بریزه تو آبکش اون آخرا اضافه میکنه ب نظرتون راز موفقیتش اینه خخخخخ؟؟؟

یعنی موقع خیس کردن نمک نمیزنه ؟ 

نشنیدم اینطوری 

از هلهله ی حرامیان ناراحت نباشید. ببینید سمت کجای این ماجرا هستید؟ اگر سمت خیمه ی امام حسین هستی خدا رو شکر کن تو چیزی داری به اسم شرف ... تو حلال زاده ای ... تو لقمه ی حلال خوردی... این جماعت بارها شادی کردند. با قتل دختر پیامبر...با قتل امیرالمومنین...با قتل امام حسن...با قتل علی اکبر...با قتل حضرت عباس...با قتل علی اصغر...با قتل امام حسین...با اسارت زینب س...شادی کردن اینها چیز جدیدی نیست 🇮🇷 ).

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نوع برنجاتون فرق نمیکنه؟ یا اینکه احتمالا دیر آبکش میکنی من با آب سرد و نمک میذارم خیس بخوره

هر برنجی بهش بدی همینطوری عالی درمیاره خخخخ منم گفتم مامان برنجات همیشه عالیه پدرشوهرم گفت ادم باید آشپز باشه ک اینطوری درست کنه قشنگ قهوه ایم کرد خخخخ

نیم ساعت تو اب نمک بزار خیس بخوره..بعد اب و جوش بیار برنجتو بشور بزار توش و نمک و یه کم روغن اضافه کن و اگه برنج ایرانیه فقط ۳..۴ دقیقه بپزه بعدشم ابکش کن و بزار دم بکشه..تنها دلیل شفته شدنش اینه زیاد میپزی اگه زیاد تو اب قل بخوره نرم میشه 

من هندی رو با اب سرد میزارم و با نمک

برنج محلی رو بدون خیس خوردن میزارم چون وا میره.



شما زیاد میزاری بجوشه


حال دل من خوب نمیشود که نمیشود که نمیشود... میگذره...ولی ردش میمونه💔تو الان شیرینی یه محفلی👎👎👎

خانما من ۱۴ساله خانه دارم برنجمو با آب ولرم خیس میکنم میزارم بمونه ودرآخر که میخوام آبکش کنم نمک میزنم همیشه هم عااااااااالییییییی میشه دقیقا مثل مادرشوهر اسی

مرا هزار امیداست،وهر هزار تویی مهربان پروردگارم🌼
خانما من ۱۴ساله خانه دارم برنجمو با آب ولرم خیس میکنم میزارم بمونه ودرآخر که میخوام آبکش کنم نمک میز ...

افرین اونم دقیقا همینکارو میکنه واقعا برنجاش خوب میشن 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز