2789
عنوان

بینی نچرال

1505 بازدید | 32 پست

من بینی عقابی دارم ولی زیاد بزرگ نیس روصورتم قیافم خوبه اصلا دلم نمیخواد عمل کنم به نظرتون دارم اشتباه میکنم؟ تو اطرافم همه دماغ عملی شدن حتی جاریم به نظرتون واسه من خیلی الان ضایع شده همه بهش دقت میکنن؟

نه عزیزم

وقتی خودت راحتی با بینیت 

چرا تو جو دیگران بیفتی

منم بینیم قوز داره ولی مشکلی ندارم باهاش

ننه شه دتر دور/شه کوی کوتر دور/ننه شه طلای دورا/نازدار کیجای دورا/ننه شه کیجا ره خرنه/آسمون ما ره خرنه/شه صوب روجاره خرنه/شه طلاطلا ره خرنه/آننه شه دلخواه دور/ننه پاپلی دور/آ شه دار تتی دور🥰

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

مهم اینه مال خودته😅اطراف منم همه دوستام عمل کردن..ولی هیچکس نمیگه اونیکه دماغش کوچیکه ..همه میگن ماهم اگه عمل کنیم میشیم مثل اون🤪😂

کلا سعی کن خودتو همینطور طبیعی که هستی دوست داشته باشی اینجوری حس بهتری داری

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

تاپیک

qqqqpppp | 2 دقیقه پیش
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز