2777
2789
عنوان

بینی نچرال

| مشاهده متن کامل بحث + 1505 بازدید | 32 پست

بستگی به اعتماد به نفست داره خواهرم بینیش شکسته چپ میره راست میاد میگه فلانی برو خدارو شکر کن آبجی به این قشنگی داری حالا خوشگلم هستا ولی من دماغم هیچچ مشکلی نداره به خاطر تلقین دختر عمم از بچگی حس میکنم بزرگه تو نوبت عملم دکترمم گفته عملت نمیکنم 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

قبلا همه تعریف میکردن از دماغم که چقد خوبه و خشگله الان با اینهمه دماغ عروسکی فک کنم چماق به حساب بی ...

باز خوبه دماغت خوب بوده من که همه از همون قدیم میگفتن همه چیت خوبه الی دماغت ولی من بازم اعتماد بنفس داشتم جدیدا جاریم باعث این حسا شده

نمیدونم میترسم چندسال دیگه پشیمون شم

خب چند سال دیگه عمل کن،هروقت پشیمون شدی

ننه شه دتر دور/شه کوی کوتر دور/ننه شه طلای دورا/نازدار کیجای دورا/ننه شه کیجا ره خرنه/آسمون ما ره خرنه/شه صوب روجاره خرنه/شه طلاطلا ره خرنه/آننه شه دلخواه دور/ننه پاپلی دور/آ شه دار تتی دور🥰
جآریم کلاس میزاره چی جوابشو بدم؟

اهمیت نده

ندید گرفتن کوبنده ترین جوابه

ننه شه دتر دور/شه کوی کوتر دور/ننه شه طلای دورا/نازدار کیجای دورا/ننه شه کیجا ره خرنه/آسمون ما ره خرنه/شه صوب روجاره خرنه/شه طلاطلا ره خرنه/آننه شه دلخواه دور/ننه پاپلی دور/آ شه دار تتی دور🥰
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز