2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


قیمتها همینه ..الان شصت متر اطراف تهران گذاشتن سیصد ..پارسال صد و پنجاه رهن بود ..

عزیزم من جنوب هستم اصلا از قیمت تهران خبر ندارم باپول پیش تهران راحت میشه اینجا خونه شیک خرید

شروع زندگیم۱۳۸۵/۳/۲۳وپایان زندگیم۱۴۰۳/۱/۲۹برای عاقبت بخیر خودم وبچهام (صلوات)بفرستین
عزیزم من جنوب هستم اصلا از قیمت تهران خبر ندارم باپول پیش تهران راحت میشه اینجا خونه شیک خرید

درسته ولی کسی که کارش تهرانه مجبوره هر چقدر هم گرون باشه بمونه و اجاره بده..خونه بزرگ توو‌شهرستان وقتی بیکار باشی و درآمد نداشته باشی چه فایده ای داره

اصلا نرو اجاره نشینی خونه ۲۰ متری خود آدم بهتر از ۲۰۰ متری اجاره است. حتی اگه مشکل اجاره دادن هم ندا ...

اره متاسفانه صابخونهام استفاده میکنن از این گرونی 

متولد ۱۳۶۹ هستم 
درسته ولی کسی که کارش تهرانه مجبوره هر چقدر هم گرون باشه بمونه و اجاره بده..خونه بزرگ توو‌شهرستان وق ...

بله حرفتون درسته اونجا حتما حقوقها بالان اینجا توفروشگاه زنجیره ای از صبح تا ۱۱شب ۴ م میدن که۶۰۰ ت میره بابت کرایه رفت وبرگشت

شروع زندگیم۱۳۸۵/۳/۲۳وپایان زندگیم۱۴۰۳/۱/۲۹برای عاقبت بخیر خودم وبچهام (صلوات)بفرستین
بله حرفتون درسته اونجا حتما حقوقها بالان اینجا توفروشگاه زنجیره ای از صبح تا ۱۱شب ۴ م میدن که۶۰۰ ت م ...

بستگی به کارت داره ..انشالله همه صاحب خونه شن و درآمد همه کفاف مخارج زندگی رو بده

اره متاسفانه صابخونهام استفاده میکنن از این گرونی  


اصلا بحث گرونی به کنار بحث شخصیت هم هست من چند سال اجاره نشین بودم دیدم مثلا یارو کل راه پله رو با وسیله و اشغال پر کرده در حالی که حق نداره رفتم بهش گفتم من مهمون دارم اینارو لطفا جمع کنید برگشته گفته دوست نداری  برو!!!و تویی که هنوز جای اساس کشی قبلیت درد میکنه و مجبوری مثل چیز خر سرت رو پایین بندازی برگردی تو لونه ات ‌!! چون مستاجری هر چیزی رو باید تحمل کنی سرو صدا ،کثیفی راه پله و ...

ما امکان نداشت  یک ماه اجاره ندیم یک بار فقط یک روز یادمون رفت پرداخت‌  کنیم فقط یک روز سریع زنگ زد!شاید اون ماه دیر حقوق گرفتیم یا اصلا تصادف کردم برا ۲۴ ساعت دیر کردن زنگ نمیزنن که اونم به آدمی که همیشه دوسه روز زودتر واریز میکرد

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز