mfawt مدیر استارتر عضویت: 1401/05/20 تعداد پست: 16974 عنوان بی بی بزنم ؟ 162 بازدید | 22 پست سیکلمو بلد نیستم ماه پیش ۲۹ پری شدماین ماه هنونشدم چن روز پیش بی بی زدم سه تا خیلیا گفتن خرابه خیلیا گفتن منفی ب نظرتون فردا صبح بی بی بزنم یا ن؟ 1401/10/29 | 20:31 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
zamin77 عضویت: 1400/12/08 تعداد پست: 10289 چن وقته اقدامی مگه میشه باشی وتنهابمونم....💜خداجونم معجزتوباتک تک سلولام حس کردم ایمانم بهت چندبرابرشده....💜
mfawt مدیر استارتر عضویت: 1401/05/20 تعداد پست: 16974 صب کن 5.6 روز دیگه اگه پری نشدبی بزن امکان داره وگرنه کاذب شع؟
zamin77 عضویت: 1400/12/08 تعداد پست: 10289 الان یا کلا؟ الان ک یک ماهه کلادیگه مگه میشه باشی وتنهابمونم....💜خداجونم معجزتوباتک تک سلولام حس کردم ایمانم بهت چندبرابرشده....💜
sepidziya عضویت: 1401/10/29 تعداد پست: 94 امکان داره وگرنه کاذب شع؟ اگ باردار باشی نشون نمیده گلم صب کن بگذره بتات بره بالا قشنگ مشخص میشه
zamin77 عضویت: 1400/12/08 تعداد پست: 10289 اگ باردار باشی نشون نمیده گلم صب کن بگذره بتات بره بالا قشنگ مشخص میشه عزیزم ورم سینه هم علائم بارداریه؟ مگه میشه باشی وتنهابمونم....💜خداجونم معجزتوباتک تک سلولام حس کردم ایمانم بهت چندبرابرشده....💜
sepidziya عضویت: 1401/10/29 تعداد پست: 94 عزیزم ورم سینه هم علائم بارداریه؟ نوک سینه هات اگ متورم شده باشن و قهوه ای تیره اره
mfawt مدیر استارتر عضویت: 1401/05/20 تعداد پست: 16974 کلادیگه آها از اول ۸ ماه اقدام بودم اما پنج ماهشو از ژل لوبریکانت استفاده میکردم ک خودش اسپرم کش هس و جلوگیری از بارداریه سه ماهشم گذاشتم کنار باردار شدم بعد ۷ هفته و سه روز سقط کردم ۴۰ روز بعد اقدام کردم ماه اول اقداممه
mfawt مدیر استارتر عضویت: 1401/05/20 تعداد پست: 16974 اگ باردار باشی نشون نمیده گلم صب کن بگذره بتات بره بالا قشنگ مشخص میشه ینی میش باشم 😔
zamin77 عضویت: 1400/12/08 تعداد پست: 10289 آها از اول ۸ ماه اقدام بودم اما پنج ماهشو از ژل لوبریکانت استفاده میکردم ک خودش اسپرم کش هس و ... منم این ماه۹ماه میشه قبلام سقط داشتم مگه میشه باشی وتنهابمونم....💜خداجونم معجزتوباتک تک سلولام حس کردم ایمانم بهت چندبرابرشده....💜
mfawt مدیر استارتر عضویت: 1401/05/20 تعداد پست: 16974 منم این ماه۹ماه میشه قبلام سقط داشتم چن وقت بعد از سقط اقدام کردی گلی ؟