2777
2789
عنوان

مادربزرگم

| مشاهده متن کامل بحث + 503 بازدید | 39 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مامان بزرگا خیلی خوبن با کمک بقیه فامیل براش یه تلوزیون قیمت مناسب بخرید

نه عزیزم همشون خوب نیست بعضی هاشون مادربزرگ‌خدابیامرزم ۲۰روزی میشه مرده خیلی چشم فرق میزاشت وبامادرم ومابدبود حتی اخری هم که مریض بودمامانم میرفت سرش پتوراسرش میکشیدخودشابه خاب میزد ولی من هرکاری تونستم اخری درحدخودم براش کردم فقط باخدامعالمه میکنم

ببين اگه علاقه به پرنده داشته باشن خيلي خوبه يه پرنده واسشون بگيري ، خيلي پيرا سرگرم ميشن ، يكيو ميشناسم پرنده مينا دارن تو خونشون خيلي سرگرم هستن باهاش، يه جورايي مراقبت از اون حيوون اميد زندگي هست واسشون 

رسيدگي به گل و گياه هم همينطور ، يه گياه مقاوم واسشون بگير ، ديدن رنگ سبز گياها ارامش بخشه و رسيدگي بهشون حس خوبي داره

لطفا براى حاجتم صلوات بفرستيد🌱 اللهم صل علي محمد و آل محمد و عجل فرجهم 🌱 ١٤٠٤/٠٤/١٦

براش اگه در توانتون باشه تلویزیون بگیرین خیلی خوبه واقعا  خرجیشو کی میده ؟ شوهر ندارن ؟

ن سالها پيش پدربزرگم فوت كردن بخاطر سرطان..پسرا خرجيشو ميدن خودش باغ داره محصولشو ميفروشن پول ميدن..اخه من نميتونم هرروز غذا بپذم براش..ي بار مريض بود مامانم اش پخت براش البته ماهم سرمون گرم كاراي باغمون بود گيلاس ميچيديم و چون ميوه حساسيه نميش حتي ي روز استراحت داد ايشون مريض بودن و بعد ي روز مامانم اش داد براش گف نگو گشنم بوده😭😔

قدر روزایی که هستنو بدون 

پدربزرگم ۹۱ سالش بود امسال فوت کرد 

مامانم هفته ای دو روز بهش سر میزد 

از وقتی فوت کرده انگاری غم عالم اومده تو دلمون 

مامانم که بعضی شبا تنهایی اشک میریزه💔

میدونی اشتباه شما چیه؟اینکه فکر میکنید ایران از اسلام جداست....عزیز دلم! ما وقتی به دنیا اومدیم ...تو ایران ...تو این خاک به دنیا اومدیم ....تو گوشمون خوندن الله کبر❤️اشهد ان لااله اله الله❤️ اشهد ان محمدالرسول الله(ص)❤️ اشهد ان علی ولی الله(ع)❤️و بعد اسممونو از اهل بیت(ع) و آیات قران کریم انتخاب کردن ❤️وطن شد خاک پاک دلیران، ایران❤️مذهب شد والا پیامدار محمد(ص) ❤️چیزی که با خون ...جون و روح ما ادغام شد هرگز از ایران جدا نمیشه... ما با همون خون ایرانی که در رگ هامون هست هزاران ساله ماه محرم عزا میگیریم🖤محرم حسینی(ع) که اگر نبود این دانشگاه عظیم انسان پروری ، الان نمیدونستیم آزادی چیه و بلد نبودیم از مرز و بوم کشورمون دفاع کنیم....پس سعی بیخود نکن...این مردم ... با همه مشکلات...گرونی، دزدی ، جنگ و... نه دینشونو میفروشن ...نه کشورشونو ....توجه!!️اگر مخالف عقیده بنده هستید لطفا ریپ نزنید و بحث نکنید!چرا؟ من ضمن احترام به عقیده و نظر شما فقط عقاید خودمو بیان کردم در امضا و کاربری که برای خودم هست نه شما🌷

ببين اگه علاقه به پرنده داشته باشن خيلي خوبه يه پرنده واسشون بگيري ، خيلي پيرا سرگرم ميشن ، يكيو ميش ...

عاره مامان خودم پرنده داره مامانم بيشتر از من دوسش داره😂اما خيلي پيرن نميتونن ب پرنده رسيدگي كنن عاخه

عاره مامان خودم پرنده داره مامانم بيشتر از من دوسش داره😂اما خيلي پيرن نميتونن ب پرنده رسيدگي كنن عا ...

يه ظرف آب به قفسش وصله، يه ظرف دونه هم ميزاري واسش. به نظرم اگر هفته اي  دو بار سر بزنين به مادر بزرگتون كافي باشه كه خودتون نون و آب پرنده رو تامين كنين.

اين بنده خدا مينا داشت، بعد گاهي مينا تكرار ميكرد صداهاي اطرافو خيلي حس خوبي بهشون دست ميداد احساس تنهايي نميكردن

لطفا براى حاجتم صلوات بفرستيد🌱 اللهم صل علي محمد و آل محمد و عجل فرجهم 🌱 ١٤٠٤/٠٤/١٦

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز