darksnow مدیر استارتر عضویت: 1401/10/25 تعداد پست: 208 عنوان نوت11s یا a32 76 بازدید | 12 پست بنظرتون کدوم بهتره؟ زیبـا بنظـر میـرسـی وقتی لبـخند میزنـی🤍 . ִ💗🪄 . ִ ۫ ּ⭑. بعـد ایـن هـمه بارون خـون ، پیـدا میشـه رنگـین کمـون🌈✨ 1401/10/25 | 17:13 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
تانیارا عضویت: 1401/03/28 تعداد پست: 12694 A32 پنجاه تا صلوات نذر کردم برای امام زمان و همون روز حاجت گرفتم الهی شکر . زدم امضا که یادم بمونه
goooooolbanoooo عضویت: 1401/10/21 تعداد پست: 1068 S21 🌱سر عاشق شدنم لطف طبیبانه توست؛ 🌱ورنه عشق تو کجا این دل بیمار کجا.... (حسین ع ❤)
ریراخانم عضویت: 1399/03/15 تعداد پست: 13072 نوت ۱۱اس خیلی بهتره اگه تو تاپیکی راهنماییت کردم ،کمکت کردم، واسه عاقبت بخیری بچه هام صلوات بفرستی ممنون میشم، خدا خیرت بده
darksnow مدیر استارتر عضویت: 1401/10/25 تعداد پست: 208 یعنی نوت ۱۱s بدرد نمیخوره؟من از ظاهرش خیلی خوشم میاد. زیبـا بنظـر میـرسـی وقتی لبـخند میزنـی🤍 . ִ💗🪄 . ִ ۫ ּ⭑. بعـد ایـن هـمه بارون خـون ، پیـدا میشـه رنگـین کمـون🌈✨
darksnow مدیر استارتر عضویت: 1401/10/25 تعداد پست: 208 نوت ۱۱اس خیلی بهتره شما خودت داریش؟؟۷ زیبـا بنظـر میـرسـی وقتی لبـخند میزنـی🤍 . ִ💗🪄 . ִ ۫ ּ⭑. بعـد ایـن هـمه بارون خـون ، پیـدا میشـه رنگـین کمـون🌈✨
darksnow مدیر استارتر عضویت: 1401/10/25 تعداد پست: 208 A32 خب چرا ؟ زیبـا بنظـر میـرسـی وقتی لبـخند میزنـی🤍 . ִ💗🪄 . ִ ۫ ּ⭑. بعـد ایـن هـمه بارون خـون ، پیـدا میشـه رنگـین کمـون🌈✨
ریراخانم عضویت: 1399/03/15 تعداد پست: 13072 شما خودت داریش؟؟۷ نه ولی تازه گوشی خریدم و کلی تحقیق کردم،خودت مشخصات هر دو گوشی رو باهم مقایسه کنی میفهمی، رم ،دوربین و صفحه نمایش و .... اگه تو تاپیکی راهنماییت کردم ،کمکت کردم، واسه عاقبت بخیری بچه هام صلوات بفرستی ممنون میشم، خدا خیرت بده
darksnow مدیر استارتر عضویت: 1401/10/25 تعداد پست: 208 نه ولی تازه گوشی خریدم و کلی تحقیق کردم،خودت مشخصات هر دو گوشی رو باهم مقایسه کنی میفهمی، رم ، ... اره منم مثل شما خیلی تحقیق کردم،ولی هنوز دو دلم،میگن شیائومی زود داغ میکنه.درسته یا نه؟ زیبـا بنظـر میـرسـی وقتی لبـخند میزنـی🤍 . ִ💗🪄 . ִ ۫ ּ⭑. بعـد ایـن هـمه بارون خـون ، پیـدا میشـه رنگـین کمـون🌈✨
ریراخانم عضویت: 1399/03/15 تعداد پست: 13072 اره منم مثل شما خیلی تحقیق کردم،ولی هنوز دو دلم،میگن شیائومی زود داغ میکنه.درسته یا نه؟ من الان شیایومی دارم نه داغ نمیکنه،نوت ده دارم اگه تو تاپیکی راهنماییت کردم ،کمکت کردم، واسه عاقبت بخیری بچه هام صلوات بفرستی ممنون میشم، خدا خیرت بده
darksnow مدیر استارتر عضویت: 1401/10/25 تعداد پست: 208 من الان شیایومی دارم نه داغ نمیکنه،نوت ده دارم مرسی از راهنماییت ممنونم زیبـا بنظـر میـرسـی وقتی لبـخند میزنـی🤍 . ִ💗🪄 . ִ ۫ ּ⭑. بعـد ایـن هـمه بارون خـون ، پیـدا میشـه رنگـین کمـون🌈✨