2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

یعنی نوت ۱۱s بدرد نمیخوره؟من از ظاهرش خیلی خوشم میاد.

زیبـا بنظـر میـرسـی وقتی لبـخند میزنـی🤍 . ִ💗🪄 . ִ ۫  ּ⭑.  بعـد ایـن هـمه بارون خـون ، پیـدا میشـه رنگـین کمـون🌈✨          
نوت ۱۱اس خیلی بهتره

شما خودت داریش؟؟۷

زیبـا بنظـر میـرسـی وقتی لبـخند میزنـی🤍 . ִ💗🪄 . ִ ۫  ּ⭑.  بعـد ایـن هـمه بارون خـون ، پیـدا میشـه رنگـین کمـون🌈✨          
شما خودت داریش؟؟۷

نه ولی تازه گوشی خریدم و کلی تحقیق  کردم،خودت مشخصات هر دو گوشی رو باهم مقایسه کنی میفهمی، رم ،دوربین و صفحه نمایش و ....

اگه تو تاپیکی راهنماییت کردم ،کمکت کردم، واسه عاقبت بخیری بچه هام صلوات بفرستی ممنون میشم، خدا خیرت بده
نه ولی تازه گوشی خریدم و کلی تحقیق  کردم،خودت مشخصات هر دو گوشی رو باهم مقایسه کنی میفهمی، رم ، ...

اره منم مثل شما خیلی تحقیق کردم،ولی هنوز دو دلم،میگن شیائومی زود داغ می‌کنه.درسته یا نه؟

زیبـا بنظـر میـرسـی وقتی لبـخند میزنـی🤍 . ִ💗🪄 . ִ ۫  ּ⭑.  بعـد ایـن هـمه بارون خـون ، پیـدا میشـه رنگـین کمـون🌈✨          
اره منم مثل شما خیلی تحقیق کردم،ولی هنوز دو دلم،میگن شیائومی زود داغ می‌کنه.درسته یا نه؟

من الان شیایومی دارم نه داغ نمیکنه،نوت ده دارم

اگه تو تاپیکی راهنماییت کردم ،کمکت کردم، واسه عاقبت بخیری بچه هام صلوات بفرستی ممنون میشم، خدا خیرت بده
من الان شیایومی دارم نه داغ نمیکنه،نوت ده دارم

مرسی از راهنماییت ممنونم

زیبـا بنظـر میـرسـی وقتی لبـخند میزنـی🤍 . ִ💗🪄 . ִ ۫  ּ⭑.  بعـد ایـن هـمه بارون خـون ، پیـدا میشـه رنگـین کمـون🌈✨          
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

رژیم مجدد

قسطنطنیه7 | 10 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز