2777
2789
عنوان

سوتی:)

276 بازدید | 22 پست

سلام دوستان 

بیاین از سوتی هاتون جلوی کسایی که ازشون خوشتون میومده بگین..... 

🌹🌹🌹🌹🌹

مثلا من خودم یدفعه با دامن بلند توعروسی وقتی دیدمش از پله ها افتادم 

وایساده بود میخندید 

سوتی نمیدم کلا اهلش نیستم

اگه نمیتونی مودب باشی رومن ریپلای نکن من به ادبیات چاله میدونی عادت ندارم ناظمتونم نیستم بگم خانومم  مودب باش نی نی یارو تگ میکنم کاربریت رو هوا میره                                       
سلام بچه ها ی اپلیکشن هست کارنت از بازار دانلود کنید با کد معرف بندع که aa1089740 هست وارد ش ...


این کلاهبرداریه کلا هیچی اضافه نمیشه بعد ۵۵ تومن خودتو گول نزن

اگه نمیتونی مودب باشی رومن ریپلای نکن من به ادبیات چاله میدونی عادت ندارم ناظمتونم نیستم بگم خانومم  مودب باش نی نی یارو تگ میکنم کاربریت رو هوا میره                                       

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

کسیو دوس نداشتم و ندارم 🤔 ولی تد دلت بخاد سوتی دادم متاسفانه یادم نمیاد😂

 تو هم دلیل بیقراری منی ،هم آروم و قرارمی :) 🥲🍭قربان بودنت بروم 🙂🫂 من سرما زده را گرم در آغوش بگیر ب هوای بغلت بود ک سرما خوردم ☻ از قشنگ ترین دیالوگا = مایکی : مهم نیست چقدر از هم دور باشیم ما هیچ وقت از هم جدا نمیشیم♡میدوریا:ارزو ها میتونن واقعی بشن ♡کانکی : ب هیچکس اعتماد نکن شیطان هم یه زمانی فرشته بود ♡ جیرایا:هر جا کسی به تو فکر میکنه اونجا خونه ی تو هستش ♡ایتاچی: مواقعی وجود داره ک مردم باید انتخابای دردناک انجام بدن ♡🤍 انگیزشی ترین جمله : _چرا تو ؟؟ _چرا تو اما واتسون؟؟؟ +چون ارزشش رو دارم 😌 افتخار میکنم که یک دخترم ✌️😎اگه هدفت تو رو از مردم جدا میکنه پس تنها بمون 🚶‍♀️( امضای خودمه دوست دارم چرت و پرت بنویسم 😂😔)

 چند بار گفتم بازم میگم من تو عروسی دامن کوتاه و تاپ پوشیده بودم و همش اون وسط بودم وسط مهمونی رفتم دسشویی بعد اومدم وسط نی رقصیدم همه نگام میکردن فک کردم خیلی خوشکل شدم ک همه محو من شدن ک آخر منو کشیدن کنار گفتن دامنت تا ته رفته تو شورتت:)))))) 

هی تو اره تو با خود خودتم ک داری اینو میخونی دیگه نبینم بشینی برای چیزی که فردا اهمیت نداره غصه بخوری  هااا مگه از تو چند تا توی دنیا هست ک چشمایی ک به اون خوشگلی داری پر از ناراحتی باشه؟؟ مگه کسی ک اینقدر خوشگله اینجوری باید اخم کنه؟ حالا که تا اینجا رو خوندی خواستم بگم خیلی زیبایی خیلی😍😍 حالا بخند اینجوری نه ها😊 اینجوری بخند😁😁😁 افرین روز خوبی داشته باشی😍😍😍

باشه:) عاشق دیوونه😂

الکیه بابا😂 

اها راستی پروفم شوهرمع عاشقشم😐 

 تو هم دلیل بیقراری منی ،هم آروم و قرارمی :) 🥲🍭قربان بودنت بروم 🙂🫂 من سرما زده را گرم در آغوش بگیر ب هوای بغلت بود ک سرما خوردم ☻ از قشنگ ترین دیالوگا = مایکی : مهم نیست چقدر از هم دور باشیم ما هیچ وقت از هم جدا نمیشیم♡میدوریا:ارزو ها میتونن واقعی بشن ♡کانکی : ب هیچکس اعتماد نکن شیطان هم یه زمانی فرشته بود ♡ جیرایا:هر جا کسی به تو فکر میکنه اونجا خونه ی تو هستش ♡ایتاچی: مواقعی وجود داره ک مردم باید انتخابای دردناک انجام بدن ♡🤍 انگیزشی ترین جمله : _چرا تو ؟؟ _چرا تو اما واتسون؟؟؟ +چون ارزشش رو دارم 😌 افتخار میکنم که یک دخترم ✌️😎اگه هدفت تو رو از مردم جدا میکنه پس تنها بمون 🚶‍♀️( امضای خودمه دوست دارم چرت و پرت بنویسم 😂😔)
Oh my god 😂😂😂😂😂😂 خدایا خیلی خوب بود  مرسی ازت

آبروم رفت🙃🙃🙃😁😁😁

هی تو اره تو با خود خودتم ک داری اینو میخونی دیگه نبینم بشینی برای چیزی که فردا اهمیت نداره غصه بخوری  هااا مگه از تو چند تا توی دنیا هست ک چشمایی ک به اون خوشگلی داری پر از ناراحتی باشه؟؟ مگه کسی ک اینقدر خوشگله اینجوری باید اخم کنه؟ حالا که تا اینجا رو خوندی خواستم بگم خیلی زیبایی خیلی😍😍 حالا بخند اینجوری نه ها😊 اینجوری بخند😁😁😁 افرین روز خوبی داشته باشی😍😍😍

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792