[QUOTE= 268961843 ]از صبح تا حالا نزدیک ۲۰۰ کابررتوخصوصی دارم چت میکنم ازم خصوصیات نخواستن ..اینقد ب ...
totochichi@عزیزم برای من هم یک سوال پرسیدم اشتباه جواب دادند یک سوال هم درست، هر کسی که م و ک ل داره معنیش این نیست همه را درست بگه،گذشته و حال را بیشتر درست میگند،آینده دست خداست،با تصمیمات ما آینده تغییر می کنه
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
بیاا بخور چته وقتی یه چیزی میگی باید منتطر جوابم باشی اگه دوس نداری هیچ اعلانی برات بیاد پس حرف نزن& ...
حرف زدن من به شما مربوط نیست بالای صدنفر تا الان ریپ زدن رو پیام انگار چشماتون مشکل داره نمی بینید یک نفر جواب رو داده بعدشم وقتی حس ششم نیستی الکی نظر نده عزیزم
عزیزانی که قصد دارن باردار بشن تاپیک منو در مورد بچه دارشدن بخونید لطفا همون که نوشتم یه چز خیلی مهم اونو بخونید تا میتونید عمل کنی. بهش ان شاءالله خدا بهتون فرزندانی سالم و صالح ببخشه