2789
عنوان

حس ششم

| مشاهده متن کامل بحث + 17144 بازدید | 2120 پست
🥺💔

والا بخدا

ب من گفت ب چیزی فکر میکنی وناراحتی و ی سند امضا میزنی ک ب نفعته

نه ب چیزی فکر میکنم نه سندی هست ک بخوام امضا بزنم

قشنگ حرفهای دوره گردها ک میگن بیا ف ا  لتو بگیررم میزنه🤦🏻‍♀️

بعد میگه پیشگوی اعظمه😁

فدات بشم دیگه بهش اعتماد ندارم حتی سرکارم میره تپش قلب میگیرم نکنه رفته باشه پیشش دروغ هم زیاد میگه ...

اره درکت میکنم اعتمادت رفته ولی میگم بدترین حالتو درنظر بگیر بعد بشین سر زندگیت چون تحمل جدایی نداری.بعضی ها با به چت جدامیشن چون تحمل دارن

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

عزیز دلم چرا هی خودتو با این سوالا عذاب میدی😭من نتونستم بفمم اون مورد رو فقط هر لحظه ک کامنت میزار ...

سلام عزیزم میتونی بگی کی ازدواج میکنم ۲۸ سالمه با فرزاد ازدواج میکنم یا مهدی

فردا همونی میشه که امروز بهش فکر میکنی ، از امروز به رویاهای رنگیت 

ولی یکی از بچها گفت حرفای خانم قنبری براش درست بوده

ایشااله ک همینطوره😄

خودت گفتی درست گفته،صرفا بخاطر گفتن ی حرفی ب اسم گره تو رابطع

ک گره تو هر رابطه ی اوکی و نرمالی هم ب احتمال زیاد ممکنه باشه

ببخشین ناراحتت کردم خیلی شوهرم و دوست دارم خیلی خودش هم میدونه ولی وقتی دیدم بهم زنگ میزنن ناامیدد ش ...

بحث شما نیستی عزیز دلم من به خاطر حس خودم اذیت میشم

انشالله هرچی صلاحته پیش بیاد

هیچ وقت این حرف و نزن مریضی اصلا خوب نیست

خیلی اذیت میشم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792