2789
عنوان

حس ششم

| مشاهده متن کامل بحث + 17144 بازدید | 2120 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام گلم اره خیلی پشیمون میشه اما رو نداره برگرده میخواد بپیچونه اما از طریق قانون اقدام کن🙂

هزار ماشالله چه قدر حست درسته عزیزم 

جون من اینا رو هم بگو 

من تا ۹ ماه آينده از پایان نامه م دفاع میکنم؟ 

همکارم که بهم توجه میکنه پیشنهاد ازدواج میده بهم؟ 

حافظ نهاد نیک تو کامت برآورد ...
هزار ماشالله چه قدر حست درسته عزیزم  جون من اینا رو هم بگو  من تا ۹ ماه آينده از پایان ن ...

اره پایان نامه ات رو دفاع میکنی و نتیجه مطلوبتو میگیری

واینکه همکارا بهت حس داره چون سر بزیری و بهت درخواست آشنایی میده صبور باش

احتمال میدم پشت سرت میاد و تو میبینیش میخوای باهاش حرف بزنی؟

نه ازش خیلی میترسم.... به نظرت طلاق میگیریم؟

لنا؟مامانی؟مامانی من خیلی دلم میخواست تو کنارم باشی خیلی دلم میخواست که شبا با صدای نفسات بخوابم عصرا که بابا مهدی نیست من سرم گرم بازی کردن با تو باشه...مامانی ببخش که ندارمت😭مامانی ببخش ک نشد تو دخترم باشی😔مامانی بیا منو ببر پیش خودت😔از طرف من به خدا و مامان مونا خیلی حالش بده خیلی اینجا تنهاست... مامانی؟کاش از دستت نمیدادم... 
توزندگیت محمد نامی هست

اين كه توزندگي همه هست😂

كاش احساسات زن ها رو انقدر ساده نميگرفتيم. احساسات يك زن تمام دارايي اوست. وقتي احساسات يك زن رو ناديده ميگيري شايد يك بار يا دو بار يا حتي سه بار دلش بشكنه و غصه بخوره و بعد ببخشه اما بار چهارم ديگه نميبخشه،نه ميبخشه و نه ديگه اون ادم سابق ميشه
اره پایان نامه ات رو دفاع میکنی و نتیجه مطلوبتو میگیری واینکه همکارا بهت حس داره چون سر بزیری و بهت ...

میشه بگی طلاق میگیرم یا ن؟ پشیمونه از رفتارش یا فکر میکنه حق با خودشه؟ جهازم رو چرا برده؟

لنا؟مامانی؟مامانی من خیلی دلم میخواست تو کنارم باشی خیلی دلم میخواست که شبا با صدای نفسات بخوابم عصرا که بابا مهدی نیست من سرم گرم بازی کردن با تو باشه...مامانی ببخش که ندارمت😭مامانی ببخش ک نشد تو دخترم باشی😔مامانی بیا منو ببر پیش خودت😔از طرف من به خدا و مامان مونا خیلی حالش بده خیلی اینجا تنهاست... مامانی؟کاش از دستت نمیدادم... 
اره پایان نامه ات رو دفاع میکنی و نتیجه مطلوبتو میگیری واینکه همکارا بهت حس داره چون سر بزیری و بهت ...

بعد اون وقت فکر میکنی با همین ازدواج میکنم؟ یا معلوم نیست؟ 

حافظ نهاد نیک تو کامت برآورد ...
کار نزدیک برات نمیبینم اما ازدواج میکنی بعد شاغل میشی به زودی عزیزم حالا حالا ها هستی🙂

سلام خانمی میشع جواب منم بدی ممنونت میشم 

میشه بگی این آرزویی ک‌تو‌دلمه بهش محقق میشه یا نه 

خواهش میکنم جوابم بده

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز