2789
عنوان

حس ششم

| مشاهده متن کامل بحث + 17144 بازدید | 2120 پست
نه به زودی ازدواج میکنی؟!خیلی غصه نخور همه توزندگیاشون مشکل دارن رازتم به هیچ کس نگو

قهوه لاته دیشبم چند بار پرسیدم جواب ندادی

بنظرت شخصی ک تو ذهنمه چه حسی بهم داره؟؟بهم پیام میده؟؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ایشالله سری بعد

زندگیم درست میشه؟

کی باردارمیشم؟جنسیتش چیه؟

دوستان خواهش میکنم واسه حل مشکلم دعاکنید که زودتر حل بشه و آبروم حفظ بشه دعاکنید شر اون مزاحم اززندگیم کم بشه و به سزای کارش برسه و آرامش بزندگیم برگرده و کسی از مشکلم خبردارنشه .دعاکنید دشمن شادنشم 😔
اره پایان نامه ات رو دفاع میکنی و نتیجه مطلوبتو میگیری واینکه همکارا بهت حس داره چون سر بزیری و بهت ...

ماه دیگه برم دانشگاه کسی روم کراش میزنه؟

مشاور کنکورم تیم خفنی داریم اگه خواستی مشاور همراهی برا کنکورت داشته باشی پیشتم حتما بهم پیام بده

سلام گلم اره خیلی پشیمون میشه اما رو نداره برگرده میخواد بپیچونه اما از طریق قانون اقدام کن🙂

سلامم اگه لطف کنی از منم بگی ممنون میشم،بگو طرف حس داره برمیگرده پیام میده یا بدم

نه به زودی ازدواج میکنی؟!خیلی غصه نخور همه توزندگیاشون مشکل دارن رازتم به هیچ کس نگو

ابدا قصد ازدواج ندارم. نمیتونم غصه نخورم هر جایی رو نگاه میکنم یه دلیلی میشه برای بغض کردنم. 

به دنیا آمدن‌ در خاورمیانه عادلانه نبود ولی جسورانه بود. 

اره پایان نامه ات رو دفاع میکنی و نتیجه مطلوبتو میگیری واینکه همکارا بهت حس داره چون سر بزیری و بهت ...

عزیزم گفتی پریود میشی و حامله نیستی امروز پریود شدم. میشه بهم بگی شوهرم پولی ک بهش بدهکارم رو ازم میگیره یا بیخیال میشه. چون حساسه رو پول

اره پایان نامه ات رو دفاع میکنی و نتیجه مطلوبتو میگیری واینکه همکارا بهت حس داره چون سر بزیری و بهت ...

سلام گلم

 برامنم میگم کی دوتامشکلی ک دارم حل میشه



اون ادم چجوری دست از سرم برمیداره و کی


خانواده r اخرش چیکارمیکنن

و گاه باید خندید بر غمی بی پایان...🥲❤
میشه بگی طلاق میگیرم یا ن؟ پشیمونه از رفتارش یا فکر میکنه حق با خودشه؟ جهازم رو چرا برده؟

براش دعا گرفتن دیوونه کردن اما به خاطر عشقی که بهت داره هر از گاهی بهت برمیگرده خیلی داغونه.فامیلین؟حسم میگه پسرعمه اته؟!یه همچین چیزی

خواهرش مغزشو میخوره(سرم درگرفت همش صدای داد میاد تو گوشم)

دخانیات مصرف میکنی؟قلیونی چیزی؟دیگه نکش

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز