2789
عنوان

حس ششم

| مشاهده متن کامل بحث + 17144 بازدید | 2120 پست

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

حسم میگه اسمش م داره

لطفا بفرمایید به نظر شما، همسر آیندم از لحاظ رفتار،شخصیت چه ویژگیهایی داره؟تشکر از لطفتون

لااااایک نکن مهربون... یه روز یه نفر وارد زندگیم میشه که خیلی پاک و زلال مثل آب چشمه. تا حالا شنیدی صدای چشمه رو ؟ کنار دریا، قدم زدی؟ نسیم خنک رو توی گرما ، حس کردی؟ توی هوای سرد، شیر گرم خوردی؟ به شبای برفی زمستون، نگاه کردی؟ اهنگ مورد علاقت،که اسمشو نمیدونستی، پیدا کردی؟ امیدوارم یه روز برفی، یه نفر بیاد ، در خونه رو بزنه، بگه من اومدم، و اونقدرررر محکم بغلم کنه که تکه های شکسته ی قلبم، سر جاش قرار بگیره.حس کنم خودمو پیدا کردم . یه نفر که جبران می کنه تمام سالها و روزایی که از دیگران تمنای محبت داشتم. یه نفر که معجزه زیبای الهی از طرف خدای مهربونم باشه ، یه فرشته ی نجات که وقتی می خوابه،خواب رو از چشمام میگیره و محو نگاه قشنگش میشم.حرف که میزنه، بهترین شنونده میشم.وقتی به حرفام گوش میده، قشنگترین حرفا رو میگم. و وقتی کنارم نیست، منتظر اومدنش میشم.دلم میخواد باشی تا زندگی کنم و هر لحظه بگم : خدایا شکرت ، من عاشق زندگی هستم
بهم میرسین ولی یکم طول میکشه

مرسییی

کی میاد جلو؟؟

ولن از کادویی ک میدم بهش خوشش میاد؟

اون برام چی میگیره؟

 تیکر بارداری نیست تیکر تولده.لایک نکن.طرز صحبتت نشون دهنده شخصیتته:) 
جانم عزیزم شرمندتم بچه کوچیک دارم اما سعی میکنم جواب همرو بدم


عزیزم میشه جواب منو هم بدی 🥺

تکلیفم با مهدی چی میشه ؟ واقعا دوسم داره ؟ ( تو رابطه نیستیم ) 

کمکم کن یا رب 🥺 میخندم که دنیا به روم بخنده😀الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّد وَ آل مُحَمَّد وَ عَجّل فَرَجَهم🌼أللَّھُـمَ عَجِّلْ لِوَلیِڪْ ألْـفَـرَج به حق حضرت زینب سلام الله علیها🤲🕋
مرسییی کی میاد جلو؟؟ ولن از کادویی ک میدم بهش خوشش میاد؟ اون برام چی میگیره؟

یکم مشکلات داره مخصوصا با خانوادش(فکر میکنن هنوز بچس و جدی نمیگیرن)یه عطر شاخه گل (رز قرمز)به همراه یه هدیه دیگه نتونستم حدس بزنم

اره از کادوت خوشش میاد

یکم مشکلات داره مخصوصا با خانوادش(فکر میکنن هنوز بچس و جدی نمیگیرن)یه عطر شاخه گل (رز قرمز)به همراه ...

دقیقاااااا 😑💜

مرسی گلم 

حست چقد درست در میاد؟

 تیکر بارداری نیست تیکر تولده.لایک نکن.طرز صحبتت نشون دهنده شخصیتته:) 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز