2789
عنوان

حس ششم

| مشاهده متن کامل بحث + 17144 بازدید | 2120 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

رشته ای که دلت میخواد قبول میشی و سلام خانوم کارمند😂مستقل میشی دستت میره تو جیب خودت دانشگاه خوبی م ...

خواهش,میکنم بگو خانم دکتر,عزیزم بنظرت میشه با تلاش این حس شما ک میگی ازاد یا کارمند رو خودم تغییر بدم ینی ایندمو؟ با تلاش زیادددد میدونمم ک میتونم اگ کل وجودمو بزارم 

بگو ک میشه

اره مشخصاتش درسته.بوسه😂😂کراشم لباش خیلی خوشگله ولی میترسم چون احساس میکنم مغروره فامیلم هست وااای کِی میبینمش یا کجا

اوخی اره میدونم فقط دختره به قول خودش هواشو داره نگهش میداره چه فایده تهش که مال من نیست بدار مال ا ...

ته مونده مال خودش میره سمت اون ولی پشیمون میشه و فکرش درگیر تو میمونه

در ضمن با اون هم ازدواج نمیکنه و ولش میکنه بلاخره

[QUOTE=268821863]توام چسی بیا😂 خودش میاد سمتت مغروره و از حس تو خبر نداره🙂[/QUOTE]

عزیزم از مشخصات ظاهری همسر آینده چیزی حس میکنی؟؟؟

راستی هیچکی درحال حاضر روی من کراش نیست؟؟

یه مراسمی جدیدا رفتم… مامانم همکار خوب زیاد داره😂😂😂

چقدر بابت دل کندن زجر کشیدم  ولی شد.
به نظر من ک آینده ای نداری باهاش چون اون میخواد هم تو رو داشته باشه هم اونو🙂

اونو واسه اینکه هواشو داره؟موقعیت بالاتری داره اون و زیاد میتونه بره بیرون باهاش حالا لعنتی میگف تو س‌سی واسم شخصیت و اخلافتو دوس دارم خوشگلی کلا اینا فرقامون بود

من کلا بهش گفتم شرط اولم اینه حتی انتظار حرف ...نداشته باشی؟

هوف.....^_^نظرت

دعا کن مرا که سخت محتاج استجابتم🌱🤲🏻
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز