2789
عنوان

حس ششم

| مشاهده متن کامل بحث + 17144 بازدید | 2120 پست
صد درصد  دختر خوبی هستی حرف پشت سرت زیاد بوده اما به زودی خبر خوبی میشنویو اون اتهامات ازت بر ...

خواهرشوهرم حالش خوب میشه؟ خوب شد باز مریضیش عود کرد.       این آخرین سوالم بود. مرسی ک وقت گزاشتی سر نماز دعاتون میکنم انشالله ب خواسته قلبیتون برسین. و همیشه خوشبخت باشین و دلتون خوش باشه.  شبتون بخیر 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

میش گلم بهمبگی ازدواجی که بعد طلاقم گفتی دارم.با فردی هست که دوسش داشته باشم واحساس خوشبختی کنم؟

قطعا ک اینطوره

حس میکنم یه زخم رو دلت مونده اگر کسی مورد اعتمادته باهاش حرف بزن حتی شده با یه مشاور حرف بزن


قطعا ک اینطوره حس میکنم یه زخم رو دلت مونده اگر کسی مورد اعتمادته باهاش حرف بزن حتی شده با یه مشاور ...

دعا کن واسم عزیزم تو زندگیم بعد از طلاقم روی خوش وخوشبختی ببینم.درامد وازدواج خوبی داشته باشم

بزرگ شدن, ارزو بچگیم بود ولی ب امتحانش نمی ارزید🥺
جونت سلامت عزیزم حست میگه چه رشته ای و کجا قبول میشم میرم دانشگاه یا شغل ایندم چیه  کراشمو ک ...

رشته ای که دلت میخواد قبول میشی و سلام خانوم کارمند😂مستقل میشی دستت میره تو جیب خودت دانشگاه خوبی میری اما ازاد😢تبریز تهران شهرهای بزرگ در آینده موفق میشی کراشتم یه پسر چشم ابرو مشکی ک قد نسبتا بلندی داره و اینکه اونم ازت خوشش میاد و باهم در ارتباط میشین

چرا من یه بوسه میبینم😂

اره فعلا باهاش ارتباط داره اما به زودی کات میکنه چون حس خاصی نسبت بهش نداره

اوخی اره میدونم فقط دختره به قول خودش هواشو داره نگهش میداره

چه فایده تهش که مال من نیست بدار مال اون باشه دختره دوسش داره گمونم. مبارک اون؛)

دعا کن مرا که سخت محتاج استجابتم🌱🤲🏻
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز