2789
عنوان

حس ششم

| مشاهده متن کامل بحث + 17144 بازدید | 2120 پست
حسم میگه خیلی خوشقلبی اما مغرور به زودی با یکی آشنا میشی قدش بلنده یکمی ام سبزه است درموردش فکر ک ...

منم میگی؟بار چندمی هست میپرسم😭حس علیرضا بهم ؟پیشنهاد میده؟

خدایا شکرت بابت همه چیز💚 
اره میرسن ولی ب سختی 

دختر خانم مفتخری چشمش  دنبال امیره

 ارزیاب خسارت بیمه هستم اگر اینجا کارفرما داریم یا همسرتون کارفرما هست میتونم بیمه نامه مسولیت برای دوستان رایگان عیب یابی کنم تا از حبس و تبعات کیفری  براتون جلوگیری بشه  

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

حسم میگه خیلی خوشقلبی اما مغرور به زودی با یکی آشنا میشی قدش بلنده یکمی ام سبزه است درموردش فکر ک ...

من بعد طلاقم ازدوا ج دارم حست چی میش واینکه در اینده ب درامد خوب وخوشبهتی میرسم

بزرگ شدن, ارزو بچگیم بود ولی ب امتحانش نمی ارزید🥺
حسم میگه خیلی خوشقلبی اما مغرور به زودی با یکی آشنا میشی قدش بلنده یکمی ام سبزه است درموردش فکر ک ...

درباره من چی حس میکنی.هرچی باشه

تیکر تولدم.......لطفا برای خوب شدن زندگیم یک صلوات بفرستین :)
حست در مورد برادرام چیه؟ ازدواجشون؟ بخصوص برادر کوچیکم به اهدافش میرسه موفق میشه؟ 

احساس کردم یه ۴ ۵ تا برادر داری حداقل ، اره برادر کوچکت میرسه به اهدافش فکر میکنه نمیرسه و دور از دسترسه

بگین دعاتون کنم هرموقع خواستین♡.توی تاپیک هایی ک میخوان واسشون دعا کنید من رو تگ کنید. شما هم اگه دوست داشتید دعام کنید♥️♥️
احساس کردم یه ۴ ۵ تا برادر داری حداقل ، اره برادر کوچکت میرسه به اهدافش فکر میکنه نمیرسه و دور از دس ...

من چجور دختری هستم ؟

معنی کاربری که گذاشتم اسم همسر کوروش کبیر هست✨من از نسل کاساندان شهبانوی ۲۸ کشور آسیایی مشاور و همسر کوروش کبیر ، از نسل آرتمیس نخستین و تنها زن دریا سالار جهان ، از نسل گردیه بانوی دلاور و جنگجوی ایرانم💚🤍❤️خدایا ؛ برایم بخواه که برسد ، بیاید ، درست شود ، خوب شود ، خوب خوب ، هر آنچه خواهی💖

من پریود میشدم یا باردارم.  مرسی لطف میکنی جواب بدی

پریود میشی

خیلی ناراحت میشی

استرس داری

لطفا استرس رو دور کن از خودت خیلی سال نیست ک ازدواج کردی

مشکلت استرسه خیلیم پیگیر بارداری نباش

فکرتو آزاد کن خیلی زود باردار میشی

لطفا به حرف دیگران هم گوش نده

اعتماد به نفس داشته باش عزیز دلم❤️

حسم میگه خیلی خوشقلبی اما مغرور به زودی با یکی آشنا میشی قدش بلنده یکمی ام سبزه است درموردش فکر ک ...

عزیزم ماشین انتخابیش رو عوض کردم 

حس میکنی برنده میشه یا نه شوهرم

خدایـا شكرت♥😍😘
احساس کردم یه ۴ ۵ تا برادر داری حداقل ، اره برادر کوچکت میرسه به اهدافش فکر میکنه نمیرسه و دور از دس ...

درباره منم بگو.هرچی به ذهنت رسید

تیکر تولدم.......لطفا برای خوب شدن زندگیم یک صلوات بفرستین :)
بگو تا جواب بدم

من اسفند نیمه شعبان عقد میکنم کی باردار میشم بچم چیه

 ارزیاب خسارت بیمه هستم اگر اینجا کارفرما داریم یا همسرتون کارفرما هست میتونم بیمه نامه مسولیت برای دوستان رایگان عیب یابی کنم تا از حبس و تبعات کیفری  براتون جلوگیری بشه  
من چجور دختری هستم ؟

مغروری یکم اندام کشیده ای داری

بگین دعاتون کنم هرموقع خواستین♡.توی تاپیک هایی ک میخوان واسشون دعا کنید من رو تگ کنید. شما هم اگه دوست داشتید دعام کنید♥️♥️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز