2789
عنوان

حس ششم

| مشاهده متن کامل بحث + 17144 بازدید | 2120 پست
پسره نظر بقیه هم براش مهمه

من کنکورمو بین دوستام بهتر میدم؟ از همه بهتر کی میشه؟ 

یه دوست دارم اول اسمش م اون چطور میده ؟ اون بهتره یا من

معنی کاربری که گذاشتم اسم همسر کوروش کبیر هست✨من از نسل کاساندان شهبانوی ۲۸ کشور آسیایی مشاور و همسر کوروش کبیر ، از نسل آرتمیس نخستین و تنها زن دریا سالار جهان ، از نسل گردیه بانوی دلاور و جنگجوی ایرانم💚🤍❤️خدایا ؛ برایم بخواه که برسد ، بیاید ، درست شود ، خوب شود ، خوب خوب ، هر آنچه خواهی💖

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بر نمیگرده 

کنکورمو چطور میدم؟ چی قبول میشم؟ 

هی چرا کسی جواب من نمیده 🥺😮‍💨

معنی کاربری که گذاشتم اسم همسر کوروش کبیر هست✨من از نسل کاساندان شهبانوی ۲۸ کشور آسیایی مشاور و همسر کوروش کبیر ، از نسل آرتمیس نخستین و تنها زن دریا سالار جهان ، از نسل گردیه بانوی دلاور و جنگجوی ایرانم💚🤍❤️خدایا ؛ برایم بخواه که برسد ، بیاید ، درست شود ، خوب شود ، خوب خوب ، هر آنچه خواهی💖

تو تاپیک امشب ۳ تااز دوستان تو کار طلاقن .ویکی از شوعراشون با دختری داره بهش خیانت میکنه  اسم ش ...

عزیزم لطفا منو میگی برمیگرده؟ چه زمانی؟ دوسم داره؟ 

روحه من چند وقتیه مرده..💔                                     دختر آرمی :)💜، در حال خوندن زبان کره ای✨🇰🇷 وکیل آینده⚖️، کیدرامری که عاشق گل شیطان و زیبایی حقیقیه 🌈اولین باری که دیدمت فک نمیکردم قراره اینجوری دوست داشته باشم اما تو منو رها کردی تو اوج دلتنگی تو اوج دوس داشتن شاید ندونی ولی تو همیشه جزو بهترین های قلبم بودی و هیشکی هیچ جوره نتونست جاتو بگیره با تموم بدیات بازم من پشت تو بودم اما تو اینو ندیدی نفهمیدی رفتی و با سیلی از خاطرات تنهام گذاشتی و دوباره برگشتی؟ برگشتی که چیو درست کنی؟! برگشتی که دوباره یادم بیاد چی به سر قلبم اومد قلبمو انگار یه چند صد نفری با هم زیر دست و پا لهش کردن اینجوری نبودا قلبم.. تو اینجوریش کردی تویی که گفتی هیچ وقت منو رها نمیکنی غمش خیلی زیاده ها ولی تو نمیفهمی :) قلب من تازه داشت حس عاشق شدن تجربه میکرد تازه داشت میفهمید عشق یعنی چی ولی تو خرابش کردی هیچ وقت تو هیچ زمانی یادم نمیره کاری که تو با من کردی کافر با من نکرد میدونم زمانی میرسه که توام مثل من این حس و حال بهت دست میده اما دیگ خیلی دیره اون روز دیگ من نیستم و میتونی با خیال راحت بری دریغ از اینکه چقد دوست داشتم و تو هیچ وقت اینو نفهمیدی و اما من موندم و افکار بی پایان فهمیده نشده و یه افسردگی و حس اضافی بودن و پوچی که تو دادی بهم..❤‍🩹🙂 
رابطتون مجازیه ؟ دوست  داره دلتنگه بزودی ازش پیغام داری

راجب ازدواج من چیزی حس میکنین؟؟؟

آدمش زمانش نحوه آشنایی ؟؟؟

اسمم تارا ۲۲سالمه

چقدر بابت دل کندن زجر کشیدم  ولی شد.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

اتیسم

لیاخانووم | 1 دقیقه پیش
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز