2789
عنوان

حس ششم

| مشاهده متن کامل بحث + 17144 بازدید | 2120 پست

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

تو تاپیک امشب ۳ تااز دوستان تو کار طلاقن .ویکی از شوعراشون با دختری داره بهش خیانت میکنه  اسم ش ...

برا منم بگو دیگ قمبری برا مادرت فاتحه میخونم 

کی ازدواج میکنم ۲۸ سالمه

با فرزاد یا مهدی ازدواج میکنم ؟

فردا همونی میشه که امروز بهش فکر میکنی ، از امروز به رویاهای رنگیت 

تو تاپیک امشب ۳ تااز دوستان تو کار طلاقن .ویکی از شوعراشون با دختری داره بهش خیانت میکنه  اسم ش ...


محمد حسش بهم چیه؟؟؟

من با فامیل ازواج میکنم یا غریبه؟

کی ازدواج میکنم؟؟؟

شوهرم عاشقمه؟؟؟ چجور ادمیه؟؟؟ 

خوشبخت میشم؟؟؟

رابطتون مجازیه ؟ دوست  داره دلتنگه بزودی ازش پیغام داری

میشه منو هم بگی برمیگرده؟ چه زمانی؟ 😔بهم حس داره؟ 

روحه من چند وقتیه مرده..💔                                     دختر آرمی :)💜، در حال خوندن زبان کره ای✨🇰🇷 وکیل آینده⚖️، کیدرامری که عاشق گل شیطان و زیبایی حقیقیه 🌈اولین باری که دیدمت فک نمیکردم قراره اینجوری دوست داشته باشم اما تو منو رها کردی تو اوج دلتنگی تو اوج دوس داشتن شاید ندونی ولی تو همیشه جزو بهترین های قلبم بودی و هیشکی هیچ جوره نتونست جاتو بگیره با تموم بدیات بازم من پشت تو بودم اما تو اینو ندیدی نفهمیدی رفتی و با سیلی از خاطرات تنهام گذاشتی و دوباره برگشتی؟ برگشتی که چیو درست کنی؟! برگشتی که دوباره یادم بیاد چی به سر قلبم اومد قلبمو انگار یه چند صد نفری با هم زیر دست و پا لهش کردن اینجوری نبودا قلبم.. تو اینجوریش کردی تویی که گفتی هیچ وقت منو رها نمیکنی غمش خیلی زیاده ها ولی تو نمیفهمی :) قلب من تازه داشت حس عاشق شدن تجربه میکرد تازه داشت میفهمید عشق یعنی چی ولی تو خرابش کردی هیچ وقت تو هیچ زمانی یادم نمیره کاری که تو با من کردی کافر با من نکرد میدونم زمانی میرسه که توام مثل من این حس و حال بهت دست میده اما دیگ خیلی دیره اون روز دیگ من نیستم و میتونی با خیال راحت بری دریغ از اینکه چقد دوست داشتم و تو هیچ وقت اینو نفهمیدی و اما من موندم و افکار بی پایان فهمیده نشده و یه افسردگی و حس اضافی بودن و پوچی که تو دادی بهم..❤‍🩹🙂 
بر نمیگرده  


عزیزم واقعا خسته نباشی

یه خواهر مطلقه دارم میخوام ببینم چرا خواستگارای خوبش جلو نمیان؟ بستگی و طلسم داره؟

یکی میگفت اسمش فاطمه است سنگینه بر اساس ابجئ خوب نیس عوض کنید حالا میخواد اسمشو عوض کنه 

درد ما جز به ظهور او مداوا نشود...
برا هر کسی پیشبینی کردم یه صلوات به روح مادرم هدیه کنه ممنونم 

من صلوات فرستادم

میشه بگی چرا قضیه ازدواجم جور نمیشه یا حتی وقتی یکی و دوس دارم نمیشه این گره های زندگیم از کجاس

۱۴۰۴/۴/۴ ان شاءالله به حول و قوه الهی و نگاه ویژه ۱۴ معصوم و توسل ب ام البنین 

تو تاپیک امشب ۳ تااز دوستان تو کار طلاقن .ویکی از شوعراشون با دختری داره بهش خیانت میکنه  اسم ش ...

تورو خدا در مورد عشق من بگو خواهش میکنم

بگو برمیگرده یا الکی منتطرم؟بخدا روانی شدم😭

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز