2777
2789
عنوان

حس ششم

| مشاهده متن کامل بحث + 17144 بازدید | 2120 پست
خوشبخت میشی با امیر نگران نباش .پسرتم ان شاءالله عاقبت بخیر میشه

تو رو خدا جواب منو بده من کی با امیر میریم تو خونمون.... چقدر بعد باردار میشم بچم چیه

 ارزیاب خسارت بیمه هستم اگر اینجا کارفرما داریم یا همسرتون کارفرما هست میتونم بیمه نامه مسولیت برای دوستان رایگان عیب یابی کنم تا از حبس و تبعات کیفری  براتون جلوگیری بشه  

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

سلام اسمم شهربانو بنظرت شاغل میشم یا ن 

سلام سرکار میری اما یکم طول میکشه چون سخت گیری هر جایی نمیری برای کار اما کار خوب پیدا میکنی نهایتا تا ۴ ماه دیگه فروردین ۴۰۲ مثلا

فردا همونی میشه که امروز بهش فکر میکنی ، از امروز به رویاهای رنگیت 

یه دختر سبزه موهای مشکی یه زنی خیلی زخم زبونت میزنن

کاملا درسته 

راجب ازدواجم چیزی حس میکنین؟؟زمانش آدمش؟؟؟

ناگفته نمونه قبلا یه کراشی داشتم که بهش نرسیدم

چقدر بابت دل کندن زجر کشیدم  ولی شد.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز