2789
عنوان

حس ششم

| مشاهده متن کامل بحث + 17144 بازدید | 2120 پست

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

سلام اسمم شهربانو ۲۳سالمه بنظرت سرکار میرم‌یا ن یا کی بنظرت 

سلام عزیز دلم

نمیدونم چرا نسبت به خیلیا حس مثبت دارم؟🙂

احساس میکنم خوش چهره هستی

قدتم متوسطه

سال آینده یا کنی زودتر یکم مشکله اما موفق میشی

گره از کارت باز میشه توسط شخصی ک مذکره و سنش حدود ۳۰هست

شما حستون قویه سعی کن گناه نکنی تا همچیزو حس کنی

می دونم خیلی خسته ات کردیم

ولی خواش می کنم این سوال هم جواب بده


از ویژگی هاش میگی؟ چه شکله؟ اخلاقش؟

ی روزی تو کوچه ما هم عروسی میشه
بپرس عزیزم

میشه اول بگی چجور ادمی هستم شخصیت و رفتار و... میگی ممنونم🙏🏻

معنی کاربری که گذاشتم اسم همسر کوروش کبیر هست✨من از نسل کاساندان شهبانوی ۲۸ کشور آسیایی مشاور و همسر کوروش کبیر ، از نسل آرتمیس نخستین و تنها زن دریا سالار جهان ، از نسل گردیه بانوی دلاور و جنگجوی ایرانم💚🤍❤️خدایا ؛ برایم بخواه که برسد ، بیاید ، درست شود ، خوب شود ، خوب خوب ، هر آنچه خواهی💖

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز