2777
2789
عنوان

حس ششم

| مشاهده متن کامل بحث + 17144 بازدید | 2120 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

۱۰

من اسفند نیمه شعبان عقد میکنم؟ 

 ارزیاب خسارت بیمه هستم اگر اینجا کارفرما داریم یا همسرتون کارفرما هست میتونم بیمه نامه مسولیت برای دوستان رایگان عیب یابی کنم تا از حبس و تبعات کیفری  براتون جلوگیری بشه  
اخر اسفند عالی 

اسکرین میگیریم اگه واقعا اسفند عمل کردم میام میگم بهت حتما 🥺😍 دعا کن خوب بشه

میتونم چند تا سوال دیگه هم بپرسم؟

معنی کاربری که گذاشتم اسم همسر کوروش کبیر هست✨من از نسل کاساندان شهبانوی ۲۸ کشور آسیایی مشاور و همسر کوروش کبیر ، از نسل آرتمیس نخستین و تنها زن دریا سالار جهان ، از نسل گردیه بانوی دلاور و جنگجوی ایرانم💚🤍❤️خدایا ؛ برایم بخواه که برسد ، بیاید ، درست شود ، خوب شود ، خوب خوب ، هر آنچه خواهی💖

برا هر کسی پیشبینی کردم یه صلوات به روح مادرم هدیه کنه ممنونم 

ده تا میفرستم فقط بگوو قصدش از ارتباط با من چی بود

پیشنهاد مجدد میده یا ن

حسش چیه

خواهشا

من کی ازدواج میکنم

آدم خوبی نیستم..اما میشه لطفا ازتون بخوام که برای ظهور امام زمان صلوات بفرستین؟؟  حتی ما آدم بدا هم میتونیم منتظر باشیم...شاید خدا رحم کنه بهمون وقتی ببینه خوب و بد منتظرشیم🥺گره عجیبی افتاده به کارم خواهرا،التماس دعا که هرجور به صلاحمه مشکلم زودی حل شه خسته شدم😔خمشترک مورد نظر حوصله ی بحث ندارد اگر قصد بحث کردن دارید ریپلای نکنید با تشکر🦦از میان تمام نداشته هایم افتخارم این است مادرم حضرت فاطمه (س) و لقب من سیده است.. 💚چند وقت پیش با یه خانومی حرف میزدم میگفت ما نیاز ب امام زمان رو قلبا حس نکردیم ک آقا بیاد...آخه ما ک خیلی عادی داریم زندگی میکنیم...ینی فقط منم ک قلبم داره میگیره از این همه تاریکی ک تو دنیاست؟ این همه بچه های کار این همه نیازمند..بهش فکر ک میکنم غذا از گلوم پایین نمیره...چطوری اینقدر بیخیال شدیم؟ ما هر چقدرم تلاش کنیم این چیزا از بین نمیره جز با ظهور امام زمان..یه صلوات برای تعجیل در فرج بفرستید لطفا😔🙏 ما اهل کوفه نیستیم، مهدی(عج) تنها بماند❤خدای مهربونم میدونم لایق نیستم اما دعا میکنم مرگ مرا شهادت در راه امام زمانم قرار بده
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز