2789
عنوان

حس ششم

| مشاهده متن کامل بحث + 17144 بازدید | 2120 پست

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

پسرتون ۱۸سالشه؟شایدم۱۶؟

نه کلاس پنجم 11سالشه ولی بیش فعاله 

 ارزیاب خسارت بیمه هستم اگر اینجا کارفرما داریم یا همسرتون کارفرما هست میتونم بیمه نامه مسولیت برای دوستان رایگان عیب یابی کنم تا از حبس و تبعات کیفری  براتون جلوگیری بشه  
هی دلم میخواد سوال کنم ازت. ببخشید ، بنظرت من حس درونیم درسته؟ خودم احساس میکنم گاهی وقتا درسته

حست قویه به من میگی کی ازدواج میکنم ۲۸ سالمه

با فرزاد ازدواج میکنم یا مهدی

فردا همونی میشه که امروز بهش فکر میکنی ، از امروز به رویاهای رنگیت 

نه منتظر نباش


قصدش از ارتباط با من چی بود؟🥲

کی ازدواج میکنم

خصوصاتش چیه؟

آدم خوبی نیستم..اما میشه لطفا ازتون بخوام که برای ظهور امام زمان صلوات بفرستین؟؟  حتی ما آدم بدا هم میتونیم منتظر باشیم...شاید خدا رحم کنه بهمون وقتی ببینه خوب و بد منتظرشیم🥺گره عجیبی افتاده به کارم خواهرا،التماس دعا که هرجور به صلاحمه مشکلم زودی حل شه خسته شدم😔خمشترک مورد نظر حوصله ی بحث ندارد اگر قصد بحث کردن دارید ریپلای نکنید با تشکر🦦از میان تمام نداشته هایم افتخارم این است مادرم حضرت فاطمه (س) و لقب من سیده است.. 💚چند وقت پیش با یه خانومی حرف میزدم میگفت ما نیاز ب امام زمان رو قلبا حس نکردیم ک آقا بیاد...آخه ما ک خیلی عادی داریم زندگی میکنیم...ینی فقط منم ک قلبم داره میگیره از این همه تاریکی ک تو دنیاست؟ این همه بچه های کار این همه نیازمند..بهش فکر ک میکنم غذا از گلوم پایین نمیره...چطوری اینقدر بیخیال شدیم؟ ما هر چقدرم تلاش کنیم این چیزا از بین نمیره جز با ظهور امام زمان..یه صلوات برای تعجیل در فرج بفرستید لطفا😔🙏 ما اهل کوفه نیستیم، مهدی(عج) تنها بماند❤خدای مهربونم میدونم لایق نیستم اما دعا میکنم مرگ مرا شهادت در راه امام زمانم قرار بده
مال منو بگو  من چ شکلیم  رنگ لباسم چیه

حس میکنم بینی متوسط اما خوش فرمی داری

موهات لخته اما از حموم در میای یکم موج دار میشه

پوست گندمی اما روشن داری؟!

نمیدونم تا چه حد حسم درسته گلم

یکم زود رنجی؟

شما حستون قویه سعی کن گناه نکنی تا همچیزو حس کنی

میشه درخواستمو قبول کنی؟ مرسی ازت واست شبم ک خواستم بخوابم صلوات میفرستم

بگین دعاتون کنم هرموقع خواستین♡.توی تاپیک هایی ک میخوان واسشون دعا کنید من رو تگ کنید. شما هم اگه دوست داشتید دعام کنید♥️♥️
یه حس ششم قوی اسم عشقم رو بگه ببینم واقعا راسته حروف نگید فقط اسم

عرفان ماهان پوریا

تو بی احساسی ولی مه جور تو نیم🙂🖤 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌بعضی وقتا خیلی یهویی و بدون مناسبت دست به قلم میشم و متن مینویسم .... خلاصه که استفاده کنید ....     دقیقا زمانی که احتیاج داشتم توسط یه نفر عمیقا درک شم،همه ولم کردن.... خدا جونم بنده هات که ول کردن، اما خودت هیچ وقت نزار به حال خودم رها شم..اگه ولتون کردم بدونید حقتون  بوده چون من به همه بدون شک فرصت شروع دوباره رو دادم اما خودتونو زدید به نفهمی.......خلاصه که خلاصه.....
نه نیستی ۶ ماه دیگ 

من طلاق میگیرم،

لنا؟مامانی؟مامانی من خیلی دلم میخواست تو کنارم باشی خیلی دلم میخواست که شبا با صدای نفسات بخوابم عصرا که بابا مهدی نیست من سرم گرم بازی کردن با تو باشه...مامانی ببخش که ندارمت😭مامانی ببخش ک نشد تو دخترم باشی😔مامانی بیا منو ببر پیش خودت😔از طرف من به خدا و مامان مونا خیلی حالش بده خیلی اینجا تنهاست... مامانی؟کاش از دستت نمیدادم... 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز