2789
عنوان

حس ششم

| مشاهده متن کامل بحث + 17144 بازدید | 2120 پست

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

نه باردار نیستی ۲ ماه دیگه باردار میشی پسره

عزیزم من اسفند عقد میکنیم کی میریم سر زندگیمون.... چقدر بعد باردار میشم بچم چیه...... هر دو ازدواج مجدد هستیم

 ارزیاب خسارت بیمه هستم اگر اینجا کارفرما داریم یا همسرتون کارفرما هست میتونم بیمه نامه مسولیت برای دوستان رایگان عیب یابی کنم تا از حبس و تبعات کیفری  براتون جلوگیری بشه  
دوستان همین الان حسم گفت دوتا دختر تو تاپیک هستن خیلی نا امیدن .نزدیک عید هر دوتایی عروس میشن یکیشون ...

منووووووووووو بگوووووووووووووووووووو 😑😑😑😑😑 منم توش هستم

از کسے نپرس خوشبختی کجاس ✌                                          تو بازی کن عمو .......!        نویـســـــــنده    خــــــــــداس❤                              هروقت خیلی بهت سخت گذشت وناامید شدی  و رسیدی ته خط مدام با خودت بگـــــو: به مو میرسه  پاره نمیشه ؛؛؛  خداهست خداهست خداهستـــ                         میخوام بد باشم ،خدا نمیزاره                                    میخام خوب باشم بندش نمیزاره ،                       عجب بساطی داریما ،                                         بــخــدا نگـــو ⛔◀ مشکل بزرگی دارم▶     ب مشکلت بگو 😒    خـداے بـــــــزرگے دارم 💗💞💖                                                                                
نه 

کی عقد میکنم

 ارزیاب خسارت بیمه هستم اگر اینجا کارفرما داریم یا همسرتون کارفرما هست میتونم بیمه نامه مسولیت برای دوستان رایگان عیب یابی کنم تا از حبس و تبعات کیفری  براتون جلوگیری بشه  
قبل عید اسباب کشی .

میشه بگی کی خونه و ماشین میخریم ؟؟سکی هم شوهرم بعد جدایی از داداشاش استخدام میشه یا آزاد هست کارش ؟؟

خدا مجدد منو لایق مادر شدن دونست میشه دعا کنید فسقلیم سالم باشه  مامان یه گل پسر خوشتیپ پنج ساله هستم🥰بچه دومم رو بخاطر مشکل دیسپلازی استخوانی دو سال قبل توی ۱۸ هفته از دست دادم قسمت نبود پسرکم بمونه برام دوستاي گلم ميشه دعا كنيد همسرم کارش خوب پیش بره و زودتر اسباب کشی کنیم  ♥️ کاش منم یه روزی تاپیک بزنم بگم بالاخره صاحب خونه ششدیم  

قبل عید اسباب کشی .

پسره که جدیدا باهاش اشنا شدم پسر خوبیه؟اسمش ممد حسین

بگین دعاتون کنم هرموقع خواستین♡.توی تاپیک هایی ک میخوان واسشون دعا کنید من رو تگ کنید. شما هم اگه دوست داشتید دعام کنید♥️♥️
دوستان همین الان حسم گفت دوتا دختر تو تاپیک هستن خیلی نا امیدن .نزدیک عید هر دوتایی عروس میشن یکیشون ...

نظر دیگه ای در مورد برادرم نداری؟ 

در مورد خودم چطور؟ کی باردار میشم؟ جنسیتش چیه؟

دوستان من حس ششم نیستم اما میتونم شب موقع خواب به یکی فکر کنم و به حقیقتی دربارش بفهمم این حس چیه د ...

الهام یجور ،  ب من فک کن ببین من چطوری با شوهر اینده ام اشنااا میشم 😉قبوووله؟

از کسے نپرس خوشبختی کجاس ✌                                          تو بازی کن عمو .......!        نویـســـــــنده    خــــــــــداس❤                              هروقت خیلی بهت سخت گذشت وناامید شدی  و رسیدی ته خط مدام با خودت بگـــــو: به مو میرسه  پاره نمیشه ؛؛؛  خداهست خداهست خداهستـــ                         میخوام بد باشم ،خدا نمیزاره                                    میخام خوب باشم بندش نمیزاره ،                       عجب بساطی داریما ،                                         بــخــدا نگـــو ⛔◀ مشکل بزرگی دارم▶     ب مشکلت بگو 😒    خـداے بـــــــزرگے دارم 💗💞💖                                                                                
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز