2789
عنوان

حس ششم

| مشاهده متن کامل بحث + 17144 بازدید | 2120 پست
عزیزم من اسفند عقد میکنیم کی میریم سر زندگیمون.... چقدر بعد باردار میشم بچم چیه...... هر دو ازدواج م ...

من حس ششم نیستم اما به حس قشنگی راجبت دارم احساس میکنم مهربونی شوهرت دوست داره اما خیلی بروز نمیده اما خوشبخت میشی❤️

بچه دوم نمیاری خودت نمیاری اول ماشین میخری بعد خونه طلا زیاد داری

شوهرم کی کارش از داداشاش جدا میشه ؟بعدش استخدام میشه یا آزاد ؟؟نه زیاد ندارم سی گرم هست 

خدا مجدد منو لایق مادر شدن دونست میشه دعا کنید فسقلیم سالم باشه  مامان یه گل پسر خوشتیپ پنج ساله هستم🥰بچه دومم رو بخاطر مشکل دیسپلازی استخوانی دو سال قبل توی ۱۸ هفته از دست دادم قسمت نبود پسرکم بمونه برام دوستاي گلم ميشه دعا كنيد همسرم کارش خوب پیش بره و زودتر اسباب کشی کنیم  ♥️ کاش منم یه روزی تاپیک بزنم بگم بالاخره صاحب خونه ششدیم  

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


دوستان من حس ششم نیستم اما میتونم شب موقع خواب به یکی فکر کنم و به حقیقتی دربارش بفهمم این حس چیه د ...

برا من ببین تو رو خدا اونی ک تو فکرمههه

آدم خوبی نیستم..اما میشه لطفا ازتون بخوام که برای ظهور امام زمان صلوات بفرستین؟؟  حتی ما آدم بدا هم میتونیم منتظر باشیم...شاید خدا رحم کنه بهمون وقتی ببینه خوب و بد منتظرشیم🥺گره عجیبی افتاده به کارم خواهرا،التماس دعا که هرجور به صلاحمه مشکلم زودی حل شه خسته شدم😔خمشترک مورد نظر حوصله ی بحث ندارد اگر قصد بحث کردن دارید ریپلای نکنید با تشکر🦦از میان تمام نداشته هایم افتخارم این است مادرم حضرت فاطمه (س) و لقب من سیده است.. 💚چند وقت پیش با یه خانومی حرف میزدم میگفت ما نیاز ب امام زمان رو قلبا حس نکردیم ک آقا بیاد...آخه ما ک خیلی عادی داریم زندگی میکنیم...ینی فقط منم ک قلبم داره میگیره از این همه تاریکی ک تو دنیاست؟ این همه بچه های کار این همه نیازمند..بهش فکر ک میکنم غذا از گلوم پایین نمیره...چطوری اینقدر بیخیال شدیم؟ ما هر چقدرم تلاش کنیم این چیزا از بین نمیره جز با ظهور امام زمان..یه صلوات برای تعجیل در فرج بفرستید لطفا😔🙏 ما اهل کوفه نیستیم، مهدی(عج) تنها بماند❤خدای مهربونم میدونم لایق نیستم اما دعا میکنم مرگ مرا شهادت در راه امام زمانم قرار بده
نه 

خواهش میکنم جوابم بده من کی عقد میکنم 

 ارزیاب خسارت بیمه هستم اگر اینجا کارفرما داریم یا همسرتون کارفرما هست میتونم بیمه نامه مسولیت برای دوستان رایگان عیب یابی کنم تا از حبس و تبعات کیفری  براتون جلوگیری بشه  
زود باردار میشی خیلی خوشبخت میشی برا ماهم دعا کن دخترم

اسفند عقد میکنم

 ارزیاب خسارت بیمه هستم اگر اینجا کارفرما داریم یا همسرتون کارفرما هست میتونم بیمه نامه مسولیت برای دوستان رایگان عیب یابی کنم تا از حبس و تبعات کیفری  براتون جلوگیری بشه  
بچت پسره .تا عید حتمن حتمن حتمن برنده میشین

عزیزم میشه لطفا بگی شوهرم بعد جدایی از داداشاش استخدام میشه یا شغلش آزاد هست؟؟

خدا مجدد منو لایق مادر شدن دونست میشه دعا کنید فسقلیم سالم باشه  مامان یه گل پسر خوشتیپ پنج ساله هستم🥰بچه دومم رو بخاطر مشکل دیسپلازی استخوانی دو سال قبل توی ۱۸ هفته از دست دادم قسمت نبود پسرکم بمونه برام دوستاي گلم ميشه دعا كنيد همسرم کارش خوب پیش بره و زودتر اسباب کشی کنیم  ♥️ کاش منم یه روزی تاپیک بزنم بگم بالاخره صاحب خونه ششدیم  

بچت پسره .تا عید حتمن حتمن حتمن برنده میشین

پسره که تازه باهاش اشنا شدم اسمش محمد حسینه پسر خوبیه.؟

بگین دعاتون کنم هرموقع خواستین♡.توی تاپیک هایی ک میخوان واسشون دعا کنید من رو تگ کنید. شما هم اگه دوست داشتید دعام کنید♥️♥️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز