2777
2789

آیفون ۱۳ 

البته ۱۴ خریدم برای عکاسی که ریجستری نشده فعلا...


تو خواب البته .....وضعیت مالی مون صفر شده نون شب نداریم بعضی وقتا...😔

پایین ترین مدل سامسونگ دارم ۵ سال و اندکی دارمش

بچه ها میشه برام دعا کنین 😔خیلی زندگی بدی داشتم خیلی ،بهم خیانت های زیادی کرد از فامیل خودش گرفته تا هرزه های.... رفیق باز بود مشروب خور بود بچه ننه بود قهر میکرد دیگه نمیومد اختیارش خودش نداشت مادرش داشت اخلاق نداشت کلاهبردار بود آخرم با اجبار و به زور برد مهریمو بخشیدم بعد ماه بعدش دادخواست طلاق داد بی ابروم کرد همه جا مثل سگ پرتم کرد بعدم زود زن گرفت  اونم کی دوست سابقم رو😔 نمیدونم عدالت خدا کجاست مگه نمیگن اشک یتیم عرش خدا رو به لرزه در میاره، پس چرا کاری انجام نمیده چرا برام  چرا من یتیم باید این همه سختی بکشم.... الان که ورشکست شدیم زیر خط فقر رفتیم منو خانوادم داغونم فقط میخوام یه دعای خیر و خوب برام کنین یا یه صلوات بفرستین خیلی داغونم خیلی...🥺😔

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

میخوام گوشی بخرم بین هواوی Y9 و پوکو x3 کدوم بهتره

این متن عالیه...وقتی ناراحتی تصمیم نگیر وقتی دیر میشه عجله نکن  وقتی خیلی خوشحالی به کسی قول نده وقتی یکی دلتو شکست سر یکی دیگه تلافی نکن وقتی بغضت گرفته پیش هرکی گریه نکن شاید همون دشمنت باشه از ته دل خوشحال بشه وقتی با یکی قهر کردی پشت سرش حرف نزن شاید دوباره بخوای باهاش دوست بشی و آخرش اینکه اگر خودت دلت پاکه،فکر نکن همه مثل خودتن!
چند کرفتی فک کنیم ۲۰ تومنی باشه 

یه زمانی ۳۰

الان که توقف تولیده

تو منو انتخاب کردی❤                                                  انتخاب کردی که مامانت باشم ، خونه کوچیک و آرومم رو، دل تنها و مهربونم رو دیدی دلت خواست من همدمت باشم.پسر کوچولوی قشنگم💕                                                                 اگر نخونی و ندونی زود خام میشی     سرتو بالا نگه دار نکنه رام شی                                           دشمن جهل و جاهلم⚠️⛔️

A32چندماهی میشه دارم

ولی نامزدم ایفون۱۳پرومکس

توتاپیک های من شاهدلحظات خوش من👧هستید🦋-:)....💚 🕊امیدوارم تا عمر دارید دور باشید از ؛چشم های تنگ ،زبان های تلخ ،قلب های سنگ و ذاتهای کثیف.

هواوی برنامه های رایجو نداره و پوکوام بکم سنگینه اما دوربین و ... اش خوبه 

در حد ۶ تومن چه گوشی خوبه 

من a22 رم ۶ خریدم راضی نیستم موقع فیلم دیدن بعضی وقتا هنگ میکنه 

نمیدونم چی بخرم شیاموی هم که میگن همش هنگ میکنه و خاموش میشه 

بنظرت چه گوشی خوبه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792