سلام تقریبا دوساله که ریزش مو شدید دارم و کلا از موهام یک سومشم نمونده و خیلی نازک شده دستمو لای موهام میبرم کلی مو رو دستم میاد دکترم رفتم بم قرص بیوتینو زینگ داد با شامپو درمالیفت مخصوص موهای چرب چون موهام چربه ولی اصلا خوب نشدم و جواب نداد. روش گیاهی ام امتحان کردم .تخم مرغم زدم .دیگه واقعا نگرانم ک کلا کچل بشم .میدونم که کمخونی دارم لطفاً راهنمایی کنین دوستان😢